Fortvivlet skriver:
Så man kan ikke være venner/veninder, hvis man kun ses gruppevis?
Ikke ifølge mig nej...Helt fint hvis du synes det.. Men nej jeg ser et venskab som et forhold mellem to personer, hvor man kan være dybe med hinanden, og fortælle hinanden meget personlige ting.. Selvom jeg ikke lyver for min kæreste eller holder noget hemmeligt, så ville jeg ikke kunne have et venskab med en person, hvis han SKULLE være der hver gang, for så kan hverken jeg eller vennen/veninden krænge vores hjerter ud over fx vores partnere eller noget..
Jeg har en veninde gennem omkring 10 år.. Hvis min kæreste skulle være med, når vi mødtes/være en del af vores samtale hver gang, så havde jeg ikke følt den der dybe og tætte forbindelse med hende, og havde derfor ikke anset hende som min veninde.. Så havde hun nærmere været en bekendt, for så ville vores forhold være ret overfladisk, fordi det ikke var ALT, vi ville kunne snakke om (og snakke om på samme måde, når han sad lige ved siden af)..
Nu citerede jeg bare dig, fordi du egentlig beskrev din version af et venskab meget godt, og ja så bare for at vise andre, at jeg ser det på en anden måde, så ville jeg lige holde det op mod dit svar.. Var ikke fordi jeg ville sige, at du er forkert på den 
Anmeld
Citér