Altså - det kan man jo sagtens? Det handler jo om intentionerne om at været i det forhold, man selv er i :-)
Spille med totalt åbne kort.
Jeg har altid haft drengevenner - så er det perioder, hvor jeg har set dem meget. Og i andre slet ikke. Men min mand har altid vetoret - det har han i øvrigt uanset køn. Hvis han føler sig utryg, så er det min opgave at gøre ham tryg.
Jeg har drengevenner, jeg har været “bollevenner” med og drenge venner, hvor jeg kan sige, at jeg aldrig ønskede noget seksuelt.
Min mand har fået en god veninde fra arbejdet. Jævnaldrende, kvik og køn.
Hun er helt klart sød, og jeg kan godt lide hende. Jeg har en god fornemmelse af deres forhold. Det er fint for mig. De ses både med og uden mig.Så længe jeg har vetoret, eller kan bede han gøre mig tryg, så er jeg fint med på den.
Og selv hvis han synes hun er lækker, så er det cool med mig. Så længe han altid vælger mig. Og han er åben, hvis han bliver oprigtig interesseret.
Jeg tror på (også ud fra min egen erfaring), at åbenhed er bedre - for så kan jeg selv følge med i situationen og sige til eller fra. Det kan jeg ikke, hvis jeg ikke gade høre/måtte høre om hende.
Der var en anden kvinde på hans arbejde. Hende var jeg ikke okay med. Hun var intimiderende i forhold til ham og jeg. Så der bad jeg ham om at finde ud af, hvor meget det venskab betød. For hun var faktisk ubehagelig.
Anmeld
Citér