Erfaring Springfinger og binyrebarkhormon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2020

Liland

Profilbillede for Liland
StineW79 skriver:

Ej øv, hvor træls!

Hvad mener han alder, har med noget at gøre? Evt kontakt en anden læge, for det gir da ingen mening! Vh Stine 

Jeg er for ung, springfingre er, i følge ham, kun noget man får når man er 50+ og har arbejdet med hårdt slidsomt arbejde i mange år. Har forsøgt at forklare ham at det kan være arveligt, men det er han ikke enig i. Han mener heller ikke at den gigt min fys mener jeg har, er reel, da unge mennesker ikke får gigt. Er i gang med lægeskift 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79
Liland skriver:

Jeg er for ung, springfingre er, i følge ham, kun noget man får når man er 50+ og har arbejdet med hårdt slidsomt arbejde i mange år. Har forsøgt at forklare ham at det kan være arveligt, men det er han ikke enig i. Han mener heller ikke at den gigt min fys mener jeg har, er reel, da unge mennesker ikke får gigt. Er i gang med lægeskift 

Tænker også at lægeskift må være vejen frem, for han lyder da total inkompetent!

Og gigt har da slet ik noget med alder osv at gøre. Kender flere der har forskellige former for gigt, og som de har fået konstateret i slut 30'erne, men som de har haft symptomer på i mange år inden.

Han lyder nærmest lidt uansvarlig faktisk!

Håber du kommer over til en dygtig og mere lydhør læge! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.