Anonym skriver:
Hej derude, det er sådan at jeg er gift med min søns far. Dog føler jeg ikke længere den store kærlighed. Når han prøver at ligge op til sex, har jeg aldrig lyst jeg ved ikke med mine følelser, samt føler jeg hele tiden at han er irriterende altså kan endda nogle gange synes han er ulækker. Tænker nogle gange på at gå, dog tænker jeg kommer mine følelser mon igen eller kommer jeg til at fortryde det. Måske har jeg mistet følelserne efter den dårlige behandling.
trænger virkeligt til hjælp med hensyn til hvad jeg skal gøre. 
Har du tænkt over hvordan det er når han hjælper til, retter du ham, føler du han gør tingene forkert og siger du det til ham.
Mange mænd tør ikke hjælpe til, da de ikke føler de kan gøre det godt nok, derfor giver de op og hjælper ikke. De har lige så meget brug for anerkendelse som vi kvinder har
Det kan være en svær kæde at bryde, og man skal virkelig arbejde på det
dog har jeg selv været der hvor du er, der var os en masse andre ting oven i hatten.
Jeg gik, efter ca 6 måneder var jeg tæt på at gå tilbage, men gjorde det ikke. Hvilket jeg i dag er rigtig glad for, i dag her 5 år efter bor jeg nu sammen med min kæreste, vi har der fantastisk og vores forhold er en million gange bedre end det forhold jeg hvade til mit barns far.
Det vigtigste at huske hvis du går: det er okay at sørge over at have mistet sin kernefamilie og ideen her om.
Anmeld
Citér