Elsker ham ikke længere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.376 visninger
29 svar
27 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. september 2020

Anonym trådstarter

Hej derude, det er sådan at jeg er gift med min søns far. Dog føler jeg ikke længere den store kærlighed. Når han prøver at ligge op til sex, har jeg aldrig lyst jeg ved ikke med mine følelser, samt føler jeg hele tiden at han er irriterende altså kan endda nogle gange synes han er ulækker. Tænker nogle gange på at gå, dog tænker jeg kommer mine følelser mon igen eller kommer jeg til at fortryde det. Måske har jeg mistet følelserne efter den dårlige behandling. trænger virkeligt til hjælp med hensyn til hvad jeg skal gøre.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Hej derude, det er sådan at jeg er gift med min søns far. Dog føler jeg ikke længere den store kærlighed. Når han prøver at ligge op til sex, har jeg aldrig lyst jeg ved ikke med mine følelser, samt føler jeg hele tiden at han er irriterende altså kan endda nogle gange synes han er ulækker. Tænker nogle gange på at gå, dog tænker jeg kommer mine følelser mon igen eller kommer jeg til at fortryde det. Måske har jeg mistet følelserne efter den dårlige behandling. trænger virkeligt til hjælp med hensyn til hvad jeg skal gøre.  

Det er lidt svært at rådgive dig rigtigt, når vi ikke ved, hvilken behandling, du før har fået (siden du skriver, at den er dårlig).. For er det værd at kæmpe for - (og hvordan skal det så gøres?) eller er det så sindssyg en behandling, så forholdet er helt dødt?! Så hvis du vil, må du gerne skrive, hvad det er for en behandling, du har fået 

Anmeld Citér

25. september 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

En ting er sikkert, følelserne kommer ikke bare hokus pokus tilbage. Det er noget der skal arbejdes på. 

Jeg tror vi alle har haft perioder hvor kærligheden til vores partner er dalet, men herhjemme er vi ret obs på om vi stadig har følelserne og hvis de er på vej væk jamen så arbejder vi på det, får noget kvalitetstid, nyt pust i sexlivet osv. Prioriterer tiden til os. 

Så mit råd, hvis du/I ikke gør noget for jeres forhold så kommer følelserne ikke tilbage - et parforhold skal plejes og passes. 

Anmeld Citér

25. september 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hvordan har han det med jeres forhold? Snak med ham om at du er et sted med nogle svære følelser. 
tænk over om det reelt er forholdet til ham eller om det kan være stress eller en anden reaktion hvor det så er ham det bliver filtret sammen med. 
Overvej parterapi. 
Som en anden skriver, så skal der arbejdes for at få et forhold til at fungere og få følelserne tilbage. Om det er noget du har lyst til. 

Anmeld Citér

25. september 2020

Babilooo

Du er nødt til at sige lidt mere om hvordan han behandler dig..?

Anmeld Citér

25. september 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Du er nødt til at sige lidt mere om hvordan han behandler dig..?

Han kan kun finde ud af at sidde på sin telefon og spille, og hvis jeg snakker med ham om noget vigtigt, så tager det ham 100 år om at svare. Altså og når jeg har det dårligt sidder han os bare og spiller, når jeg har brug for nogen at snakke med, så lytter han ikke selvom jeg har brug for det. Når jeg siger jeg ikke har det godt sammen med ham eller bare generelt så mener han at jeg skal være taknemmelig og at man aldrig kan tilfredsstille mig.

Anmeld Citér

25. september 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Han kan kun finde ud af at sidde på sin telefon og spille, og hvis jeg snakker med ham om noget vigtigt, så tager det ham 100 år om at svare. Altså og når jeg har det dårligt sidder han os bare og spiller, når jeg har brug for nogen at snakke med, så lytter han ikke selvom jeg har brug for det. Når jeg siger jeg ikke har det godt sammen med ham eller bare generelt så mener han at jeg skal være taknemmelig og at man aldrig kan tilfredsstille mig.

Måske får jeg bare ikke den opmærksomhed som jeg burde, eller den kærlighed som jeg har brug for.

Anmeld Citér

25. september 2020

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Hvordan har han det med jeres forhold? Snak med ham om at du er et sted med nogle svære følelser. 
tænk over om det reelt er forholdet til ham eller om det kan være stress eller en anden reaktion hvor det så er ham det bliver filtret sammen med. 
Overvej parterapi. 
Som en anden skriver, så skal der arbejdes for at få et forhold til at fungere og få følelserne tilbage. Om det er noget du har lyst til. 

Altså hans mobil er bare alt, når jeg beder ham om hjælp til noget akut. Gør han det ikke han siger skal lige blive færdig med spillet. Nogle gange kan jeg græde og virkeligt have det trist men han går ikke engang fra spillet på sin telefon, ærligt nogle gange kan jeg bare ikke klarer det længere. Han er der aldrig for mig, han vil bestemme mit tøj osv... 

Anmeld Citér

25. september 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Altså hans mobil er bare alt, når jeg beder ham om hjælp til noget akut. Gør han det ikke han siger skal lige blive færdig med spillet. Nogle gange kan jeg græde og virkeligt have det trist men han går ikke engang fra spillet på sin telefon, ærligt nogle gange kan jeg bare ikke klarer det længere. Han er der aldrig for mig, han vil bestemme mit tøj osv... 

Hvordan bestemme dit tøj? 

For enten er han afhængig af sit spil/mobil, og så skal han have hjælp til at komme ud af den afhængighed.. Eller også er han fuldstændig ligeglad med dig.. Men jeg mangler lidt mere info omkring det hele, fx det med tøjet 

Anmeld Citér

25. september 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Hvordan bestemme dit tøj? 

For enten er han afhængig af sit spil/mobil, og så skal han have hjælp til at komme ud af den afhængighed.. Eller også er han fuldstændig ligeglad med dig.. Men jeg mangler lidt mere info omkring det hele, fx det med tøjet 

Jeg må fx ikke have kort tøj på, eller bare gøre noget ud af mig selv når vi skal ud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.