Taknemmelighed for min partner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2020

Happyme

Profilbillede for Happyme
Anonym skriver:

Jeg har lyst til og trænger til at høre om positive ting, som vi er taknemmelige for ved vores partner - har i lyst til at lege med? Så skriv gerne 3 ting i er taknemmelige for. 

1)  Jeg er taknemmelig for at min kæreste altid laver kaffe til mig i weekenderne

2) Jeg er taknemmelig over at han har taget min søn til sig og udviser enorm omsorg og betænksomhed for ham

3) Jeg er taknemmelig for at han altid gider at nusse og massere mine fødder, når jeg kommer hjem og smækker benene i sofaen 

Jeg elsker ved min mand:

1.at han bare er verdens bedste far der altid leger, hygger og er omkring vores søn.

2. At han HVER ENESTE DAG siger jeg er smuk og han elsker mig. 

3. At han bare har verdens smukkeste smil og er så taknemmelig for den familie han har givet mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg vil gerne være med :)

1. Jeg er taknemmelig for at han hver dag kæmper for at være den bedste far for vores 3 drenge selvom han har rigtig meget der gør det svært for ham.

2. Jeg er taknemmelig for at han hver dag sørger for at jeg griner mindst en gang.

3. Jeg er taknemmelig for at han kommer med konstruktiv kritik når der er brug for at der er ting der skal ændres.

dejligt med en tråd med positive ting om de kære partnere :)

Anmeld Citér

24. september 2020

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

1. Jeg taknemmelig for at han har været ved min side siden vi var 14 år vi er 37 idag. Og jeg elsker ham mere og mere selv om jeg ikke troede at man kunne stadig være forelsket efter så mange år. 

2. Jeg taknemmelig for at han arbejder hårdt og aldrig brokker sig over det. han er altid positiv og har kæmpet sig op i
sin karriere selv om han ikke har en uddanelse.

3.  Jeg er taknemmelig for at han har kunne lave så smukke og dejlige børn  

jeg kunne blive ved men må hellere stoppe ved 3 

Anmeld Citér

24. september 2020

moar34

Anonym skriver:

Jeg har lyst til og trænger til at høre om positive ting, som vi er taknemmelige for ved vores partner - har i lyst til at lege med? Så skriv gerne 3 ting i er taknemmelige for. 

1)  Jeg er taknemmelig for at min kæreste altid laver kaffe til mig i weekenderne

2) Jeg er taknemmelig over at han har taget min søn til sig og udviser enorm omsorg og betænksomhed for ham

3) Jeg er taknemmelig for at han altid gider at nusse og massere mine fødder, når jeg kommer hjem og smækker benene i sofaen 

Jeg er taknemlig for 

1. han altid kan fikse alt både ude og inde

2. at han altid kysser mig godmorgen, godnat , farvel og goddag.

3. At han er god til at lave mad og elsker det 

Anmeld Citér

24. september 2020

Miti's mama

Fantastisk tråd 

Jeg er taknemmelig for:

1. at han har stået ved mig i 2 hormon fyldte graviditeter og senest 2 år med stress - jeg har ikke været lige nem i den tid

2. at han altid efterlader den sidste chokolade til mig

3. at han tager sig tid til at kramme, fordi han ved det er mit kærlighedssprog - også selvom det ikke er hans

Anmeld Citér

24. september 2020

Mortilah

Uh der er mange gode ting men et par ting er:

1. jeg er dybt taknemmelig for at min mand giver mig muligheden for at kunne være der 100% for mine børn. Ved at lade mig arbejde et minimum og at trække læsset økonomisk. 

2. at han gav mig mit sidste ønskebarn, selvom det ikke var hans eget behov at få flere.

3. at han nusser mig på ryggen i evigheder hver aften:-) 

Anmeld Citér

24. september 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

1. han nusser og massere mig næsten dagligt 

2. han gør alt for vores børn og mig! 

3. han fortæller mig dagligt jeg er lækker ig han tænder på mig og er stolt af mig - (selvom jeg faktisk er lidt små tyk 

4. han laver altid kaffe 

Anmeld Citér

26. september 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

He He elsker de her tråde, når de en sjælden gang i mellem, dukker op. 

1- han står op hver morgen omkring kl 6, for at smørre madpakker, til begge unger, så jeg ja sove 30 min længer. Og han syntes det er hyggeligt!

2- Jeg har kroniske smerte, og hovedpine hver dag, efter vi blev påkørt af en spritter i 2003, og ka ha nogen rigtig trælse dage. Alligevel får han mig til at grine hver dag, og brokker sig aldrig, hvis der lige er noget jeg ik orker. Så tager han begge unger med på tur, et par timer, så jeg lige ka få ro i hele kroppen og hovedet.

3- Han er mega kreativ i alt hva han laver. Han elsker at lave ting, med begge vores piger. Og nogen gange. Når jeg kommer hjem fra arbejde, har de haft gang i vores krea kasser, og hele vores spisebord på 3 meter og noget, er dækket til med sjove påhit, de lige fik lyst til at lave, mens jeg var væk. Så fedt og hyggeligt!

Også lige en sidste, vi har aldrig brugt at sige JEG ELSKER DIG, til hinanden. Tilgæld så kysser og krammer vi hver dag, eller også bare lige en lille berøring eller et håndklem osv, der lige viser det i forbi farten, så man aldrig er i tvivl. Men han siger det gadeligt til ungerne vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.