He He elsker de her tråde, når de en sjælden gang i mellem, dukker op.
1- han står op hver morgen omkring kl 6, for at smørre madpakker, til begge unger, så jeg ja sove 30 min længer. Og han syntes det er hyggeligt!
2- Jeg har kroniske smerte, og hovedpine hver dag, efter vi blev påkørt af en spritter i 2003, og ka ha nogen rigtig trælse dage. Alligevel får han mig til at grine hver dag, og brokker sig aldrig, hvis der lige er noget jeg ik orker. Så tager han begge unger med på tur, et par timer, så jeg lige ka få ro i hele kroppen og hovedet.
3- Han er mega kreativ i alt hva han laver. Han elsker at lave ting, med begge vores piger. Og nogen gange. Når jeg kommer hjem fra arbejde, har de haft gang i vores krea kasser, og hele vores spisebord på 3 meter og noget, er dækket til med sjove påhit, de lige fik lyst til at lave, mens jeg var væk. Så fedt og hyggeligt!
Også lige en sidste, vi har aldrig brugt at sige JEG ELSKER DIG, til hinanden. Tilgæld så kysser og krammer vi hver dag, eller også bare lige en lille berøring eller et håndklem osv, der lige viser det i forbi farten, så man aldrig er i tvivl. Men han siger det gadeligt til ungerne
vh Stine
Anmeld
Citér