Anonym skriver:
Jeg har lyst til og trænger til at høre om positive ting, som vi er taknemmelige for ved vores partner - har i lyst til at lege med? Så skriv gerne 3 ting i er taknemmelige for.
1) Jeg er taknemmelig for at min kæreste altid laver kaffe til mig i weekenderne
2) Jeg er taknemmelig over at han har taget min søn til sig og udviser enorm omsorg og betænksomhed for ham
3) Jeg er taknemmelig for at han altid gider at nusse og massere mine fødder, når jeg kommer hjem og smækker benene i sofaen 
God idé
..
1. Jeg er taknemmelig for hans kærlighed, styrke og tålmodighed, når jeg er urimelig
2. Jeg er taknemmelig for alt, hvad han har gjort for min og vores datters skyld
3. Jeg er taknemmelig for, at han forkæler mig så meget, så jeg ofte får min vilje med film, mad eller lignende 
Åh kunne skrive mange flere, så det er dælme svært at vælge 
Men vil dog lige tilføje et punkt 4.. Jeg er taknemmelig for, at han kom ind i mit liv, selvom det har ført til ekstremt stor sorg og mange hjerteknusende situationer, så er jeg stadig taknemmelig for, at han kom ind i mit liv og jeg oplevede/oplever den kærlighed, som jeg aldrig har følt før 
Anmeld
Citér