Taknemmelighed for min partner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.127 visninger
17 svar
17 synes godt om
24. september 2020

Anonym trådstarter

Jeg har lyst til og trænger til at høre om positive ting, som vi er taknemmelige for ved vores partner - har i lyst til at lege med? Så skriv gerne 3 ting i er taknemmelige for. 

1)  Jeg er taknemmelig for at min kæreste altid laver kaffe til mig i weekenderne

2) Jeg er taknemmelig over at han har taget min søn til sig og udviser enorm omsorg og betænksomhed for ham

3) Jeg er taknemmelig for at han altid gider at nusse og massere mine fødder, når jeg kommer hjem og smækker benene i sofaen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac

1. Min mand ordner mine fødder og negle, og nusser dem om aftenen

2. Han er en fantastisk far, som altid prioriterer børnene

3. Jeg elsker han loyalitet og gå på mod, med alt hvadh an laver.

4. Også er han bare en lækker handymand 

Anmeld Citér

24. september 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har lyst til og trænger til at høre om positive ting, som vi er taknemmelige for ved vores partner - har i lyst til at lege med? Så skriv gerne 3 ting i er taknemmelige for. 

1)  Jeg er taknemmelig for at min kæreste altid laver kaffe til mig i weekenderne

2) Jeg er taknemmelig over at han har taget min søn til sig og udviser enorm omsorg og betænksomhed for ham

3) Jeg er taknemmelig for at han altid gider at nusse og massere mine fødder, når jeg kommer hjem og smækker benene i sofaen 

Dejligt med en positiv tråd om jeres mænd Synes altid det er brok og negativitet 

jeg er selv single så kan ikk være med på legen. 

Anmeld Citér

24. september 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Dejligt med en positiv tråd om jeres mænd Synes altid det er brok og negativitet 

jeg er selv single så kan ikk være med på legen. 

Ja nemlig, det synes jeg vi trængte til .. 

Måske du vil være med og bare nævne noget du er taknemmelig for i din hverdag som single? 

Anmeld Citér

24. september 2020

CBbaby

Fin tråd :-) 

Jeg elsker min mand for: 

1. At han vitterligt elsker mig med alt hvad det indebærer. Og han dagligt siger det/viser det helt naturligt i sin adfærd - eksemplvis ved at massere og nusse mig helt instinktivt. At han synes jeg møglækker  altid og evigt! 

2. At han deler samme syn på livet som mig, og derfor helt naturligt deltager i alt på lige fod altid uanset om det gælder oprydning eller børn. Uanset om jeg har været på barsel eller ej, så har han altid taget over, når han kom hjem fra arbejde og været på hele dagen og natten som mig. Han prioriterer børnene meget end mig!

3. At han altid har et positivt syn på mig, sine medmennesker og sit liv. Uanset hvad vi er igennem. Han er en evig støtte

nåh ja - og han er møglækker selv efter 7 år

disclaimer: han har selvfølglig også sine “fejl” - men når man grundlæggende er så fint og dejligt et menneske som ham, så spiller det ingen rigtig rolle i vores liv sammen. Selvom han er voldsomt glemsom eksempelvis. 

Anmeld Citér

24. september 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

God idé ..

1. Jeg er taknemmelig for hans kærlighed, styrke og tålmodighed, når jeg er urimelig

2. Jeg er taknemmelig for alt, hvad han har gjort for min og vores datters skyld

3. Jeg er taknemmelig for, at han forkæler mig så meget, så jeg ofte får min vilje med film, mad eller lignende 

Åh kunne skrive mange flere, så det er dælme svært at vælge 

Men vil dog lige tilføje et punkt 4.. Jeg er taknemmelig for, at han kom ind i mit liv, selvom det har ført til ekstremt stor sorg og mange hjerteknusende situationer, så er jeg stadig taknemmelig for, at han kom ind i mit liv og jeg oplevede/oplever den kærlighed, som jeg aldrig har følt før 

Anmeld Citér

24. september 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Ja nemlig, det synes jeg vi trængte til .. 

Måske du vil være med og bare nævne noget du er taknemmelig for i din hverdag som single? 

Det vil jeg gerne være med på  

jeg er taknemmelig for:

- min søn som kan få de mest kedelige og triste dage lyse og lykkelige 

- mit singleliv. At jeg har frihed til at gøre hvad der passer mig og når det passer mig 

- at jeg endelig har fundet styrke og mod til at starte min uddannelse 

Anmeld Citér

24. september 2020

Anonym trådstarter

Konjac skriver:

1. Min mand ordner mine fødder og negle, og nusser dem om aftenen

2. Han er en fantastisk far, som altid prioriterer børnene

3. Jeg elsker han loyalitet og gå på mod, med alt hvadh an laver.

4. Også er han bare en lækker handymand 

Det er altså fantastisk at have en der gider nusse fødder 

Anmeld Citér

24. september 2020

Anonym trådstarter

CBbaby skriver:

Fin tråd :-) 

Jeg elsker min mand for: 

1. At han vitterligt elsker mig med alt hvad det indebærer. Og han dagligt siger det/viser det helt naturligt i sin adfærd - eksemplvis ved at massere og nusse mig helt instinktivt. At han synes jeg møglækker  altid og evigt! 

2. At han deler samme syn på livet som mig, og derfor helt naturligt deltager i alt på lige fod altid uanset om det gælder oprydning eller børn. Uanset om jeg har været på barsel eller ej, så har han altid taget over, når han kom hjem fra arbejde og været på hele dagen og natten som mig. Han prioriterer børnene meget end mig!

3. At han altid har et positivt syn på mig, sine medmennesker og sit liv. Uanset hvad vi er igennem. Han er en evig støtte

nåh ja - og han er møglækker selv efter 7 år

disclaimer: han har selvfølglig også sine “fejl” - men når man grundlæggende er så fint og dejligt et menneske som ham, så spiller det ingen rigtig rolle i vores liv sammen. Selvom han er voldsomt glemsom eksempelvis. 

Lyder som en dejlig mand du har og god partner i livet, selvom han kan være glemsom 

Anmeld Citér

24. september 2020

Naha

Jeg taknemlig for

1: at han har givet os muligheden at flytte i hus

2: at han altid er der for mig, selv i tider hvor er totalt mor kaos 

3: at han ikke lægger bånd på mig mht at se venner og veninder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.