One night stand. Ja eller nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2020

LSS

I de her tider synes jeg det er fuldstændig hul i hovedet at begynde at lukke fremmede ind og dermed måske være med til at sprede smitte... dumt dumt dumt... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

I de her tider synes jeg det er fuldstændig hul i hovedet at begynde at lukke fremmede ind og dermed måske være med til at sprede smitte... dumt dumt dumt... 

Men de her tider bliver nok en permanent ting de næste mange år. 

Så jeg skal bare isolere mig og være alene ? Det syntes jeg tilgængel er dumt 

Anmeld Citér

23. september 2020

LSS

Anonym skriver:

Men de her tider bliver nok en permanent ting de næste mange år. 

Så jeg skal bare isolere mig og være alene ? Det syntes jeg tilgængel er dumt 

Ja. Eller “gøre det selv”. 
muligvis det bliver permanent, men forhåbenligt kommer der en vaccine. 
synes du slet ikke det er dumt at lukke en ind, som du ikke kender (så godt)? Ved du hvem han omgåes? Er han smittet? Osv osv. du må gerne tænke lidt på os andre, tak. 

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym

LSS skriver:

synes du slet ikke det er dumt at lukke en ind, som du ikke kender (så godt)? Ved du hvem han omgåes? Er han smittet? Osv osv. du må gerne tænke lidt på os andre, tak. 

Sæt dig ind i en drastisk boble og isoler dig i dit hjem hvis du er på skrækslagen at du mener at andre ikk må leve de næste par år. 

Anmeld Citér

23. september 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg har prøvet flere one night stands, og jeg synes selv, at det har givet mig en hel del erfaring omkring mange ting.. Det har lært mig lidt seksuelle ting, men bestemt også ting om mig selv.. 

Så jeg synes, at det er noget, alle der har lyst, burde prøve.. 

Dog ville jeg ikke mødes lige nu, mens smittetallet stiger 

Anmeld Citér

24. september 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Jeg har prøvet flere one night stands, og jeg synes selv, at det har givet mig en hel del erfaring omkring mange ting.. Det har lært mig lidt seksuelle ting, men bestemt også ting om mig selv.. 

Så jeg synes, at det er noget, alle der har lyst, burde prøve.. 

Dog ville jeg ikke mødes lige nu, mens smittetallet stiger 

Okay tak for svar  jeg har dog stadig ikke besluttet mig tror måske det er min mave fornemmelse der fortæller mig jeg burde lade hver især i disse tider 

Anmeld Citér

27. september 2020

Anonym

Do it! Det lyder da lækkert 

Anmeld Citér

27. september 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Do it! Det lyder da lækkert 

Tak men jeg valgte at droppe det  

Anmeld Citér

27. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har nu været enlig i 1 et halv år og har skrevet lidt frem og tilbage med en fyr omkring at mødes på fredag hos mig og have sex.

Men har aldrig gjort dette før. mine børns far  var jeg sammen med i 8år og er i tvivl om jeg har modet til det. Om jeg i stedet burde lede efter en sød kæreste 

Men er nu osse i tvivl på grund af Corona. 

Har nogle af jer andre erfaringer med dette ? Er det bare dumt ? Jeg er osse virkelig usikker på min krop hvilket ikke gør det nemmere.

Altså det var sådan jeg mødte min mand  vi har været sammen i 6,5 år og gift i 2 - så altså go for it 

Anmeld Citér

27. september 2020

kamikaze

LSS skriver:

Jeg tænker at det er forskel på at have en ons og mange. Man må godt have nære kontakter, man skal bare begrænse.dem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.