One night stand. Ja eller nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.544 visninger
19 svar
23 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2020

Anonym trådstarter

Jeg har nu været enlig i 1 et halv år og har skrevet lidt frem og tilbage med en fyr omkring at mødes på fredag hos mig og have sex.

Men har aldrig gjort dette før. mine børns far  var jeg sammen med i 8år og er i tvivl om jeg har modet til det. Om jeg i stedet burde lede efter en sød kæreste 

Men er nu osse i tvivl på grund af Corona. 

Har nogle af jer andre erfaringer med dette ? Er det bare dumt ? Jeg er osse virkelig usikker på min krop hvilket ikke gør det nemmere.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2020

Anonym

Jeg har nu været enlig i 1 et halv år og har skrevet lidt frem og tilbage med en fyr omkring at mødes på fredag hos mig og have sex.

Men har aldrig gjort dette før. mine børns far  var jeg sammen med i 8år og er i tvivl om jeg har modet til det. Om jeg i stedet burde lede efter en sød kæreste 

Har nogle af jer andre erfaringer med dette ? Er det bare dumt ? Jeg er osse virkelig usikker på min krop hvilket ikke gør det nemmere.

Kan du håndtere følelsen af at blive knaldet og smidt væk? For han kommer jo kun for at lette trykket, og du har ingen orgasme-garanti.

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Kan du håndtere følelsen af at blive knaldet og smidt væk? For han kommer jo kun for at lette trykket, og du har ingen orgasme-garanti.

Aaaah ... altså nogle af den bedste rå sex oplevelser jeg har haft har været one night stands. Og mange fyre ønsker ikke at være en skuffelse og gør da en indsats .

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym

Jeg har haft mange one Night stands gennem tiden. Og ofte er der dem jeg synes har været bedst. 

Mine er dog primært foregået efter en stiv bytur. Ville ikk selv bare lave en knalde aftale med en fremmed fra nettet. 

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Han virker nu til at ønske at gøre sig lidt mere umage ind det 

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har haft mange one Night stands gennem tiden. Og ofte er der dem jeg synes har været bedst. 

Mine er dog primært foregået efter en stiv bytur. Ville ikk selv bare lave en knalde aftale med en fremmed fra nettet. 

Okay  Han er ikke helt fremmed gik i folkeskole med ham. 

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Aaaah ... altså nogle af den bedste rå sex oplevelser jeg har haft har været one night stands. Og mange fyre ønsker ikke at være en skuffelse og gør da en indsats .

Tak for dit svar  jeg overvejer det stadig. Han er heller ikke helt fremmed gik i folkeskole med ham i de mindre klasser men ved ikke om det gør det bedre 

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Okay  Han er ikke helt fremmed gik i folkeskole med ham. 

Okay. Ville dog stadig ikk gøre det bare for sex. men det handler om at jeg ville være ukomfortabel ved det og det så ville blive mega akavet når det var aftalt på forhold. 

så ville jeg hellere ses til hygge med film og mad eller noget og se hvad der så skete.

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg havde en ved med fordele inden jeg fandt min kæreste.

Syntes faktisk det er nemmere at finde en ordenligt kæreste fordi jeg ikke havde den trang til sex. Vi havde 2 dates hvor vi på 2 date kyssede. Før vi på 3 date tog skridtet med sex. 

Det har været rigtig godt �� vi har snart været sammen i 3 år 

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde en ved med fordele inden jeg fandt min kæreste.

Syntes faktisk det er nemmere at finde en ordenligt kæreste fordi jeg ikke havde den trang til sex. Vi havde 2 dates hvor vi på 2 date kyssede. Før vi på 3 date tog skridtet med sex. 

Det har været rigtig godt �� vi har snart været sammen i 3 år 

Okay tak for svar  ham her er dog ikke en ven 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.