Lad os lige slå fast - nej man kigger ikke i sin kærestes tlf., det ved jeg godt! Og jeg har også dårlig samvittighed. Men sagen er at jeg fandt noget, som virkelig kom bag på mig! Havde slet ikke set den komme...
Det viser sig at min kæreste sniffer kokain på hans byture med hans kammerater
Manden som altid “har taget afstand” fra sådan noget. Jeg er i chok både fordi at jeg føler det er et kæmpe tillidsbrud, samt i chok over at HAN gør det. Han er jo slet ikke “typen” 
Kan se at det ikke er et enkelt tilfælde. Sidste gang var for et par måneder siden, og før det - kun 3 måneder efter vores datters fødsel. Hvis jeg går længere tilbage i tråden, har det stået på før vi mødte hinanden for 2 år siden.
Så altså ud fra tråden er der gået alt fra 2 - 6 måneder i mellem. Han render ikke i byen konstant.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre. I min verden er stoffer et no-go! Især når man har børn. OGSÅ selvom det ikke sker når man er sammen med børnene. Jeg er meget modstander af stoffer i det hele taget. Nu bliver jeg nok nødt til at afsløre mig selv 
Hvad havde I gjort??
Jeg havde sagt hvad jeg ledte efter i telefonen, men at jeg så havde set det med stofferne.
Hvis vores forhold eller var godt og vi begge havde det rigtig godt, må jeg indrømme jeg ikke havde gjordt andet end at sige han skulle have lov til at gøre som han ønsker så længe han ikke kommer hjem før han er upåvirket. Også måske sige at 2 gange om året er okay, men ikke mere end det.
Ellers var jeg skredet.
Jeg er selv i mod det, har aldrig rørt det, men for mig er det så indgribende i ens frihed at andre skal bestemme hvad man gør når man er ude uden sin bedre halvdel, jeg Ville føle mig kvalt.
Dog er jeg os i et forhold hvor det at have lyst til andre er okay, det hele handler om hvordan man reagere på lysterne. Vi er enige om at vi skal snakke med hinanden før vi gør noget med andre, måske der mangler noget i vores liv, som vi kan ændre frem for at være utro eller gøre dumme ting bag den andens ryg.
Så min konklusion er at jeg ville acceptere han har lyste til det, og måske finde eg kompromis omkring hvor tit, og hvordan reglerne omkring det skal være. Hvis dette ikke kunne lade sig gøre, var jeg skredet med barnet. Dog sørge for at have bevis for stofmisbruget til sener hen hvis der skulle blive konflikter mht samvær osv.