Jeg havde også taget en snak med ham. Erkendt at jeg havde været dum og kigget i hans telefon, ikke brugt energi på at forsvare det. Og så fokusere samtalen på det jeg havde fundet om kokainen.
Og så høre hvad han har sige om det. Man kan sige, du ved jo han har gjort det. Og det er ikke bare noget der er sket en enkelt gang eller to. Så spørgsmålet er om han er indstillet på at stoppe. En anden ting er, at han i flere år har holdt det hemmeligt for dig, hvilket jeg synes er en ret stor ting. Det er jo et stort tillidsbrud.
Men som sagt, start med at lægge kortene på bordet. Og høre hvad han har at sige. Hvis han gik i forsvarsposition eller prøvede at slå det hen som noget ubetydeligt, ville jeg nok sige, at jeg havde brug for at tænke over tingene, om jeg ville kunne fortsætte med at være sammen med ham og om I skal finde ud af at komme videre sammen, eller om det er slut. Og så evt tage hjem til en veninde/familie i et par dage så han ved det er alvor.
Derefter ville jeg tage endnu en snak med ham og finde ud af om han var indstillet på at stoppe og på at arbejde med at få tilliden tilbage.
I forvejen lyder til at tilliden mellem jer ikke var super, siden du snagede i hans ting... Hvis jeg må spørge, hvorfor kiggede du så i hans telefon? Havde du en mistanke?
Anmeld
Citér