Nye regler mundbind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.513 visninger
22 svar
37 synes godt om
19. september 2020

Anonym trådstarter

Min arbejdsplads er “ ramt “ at de nye restriktioner angående mundbind . Hvilken er som det er ,  men kan mærke det alligevel påvirker mig . Jeg ønsker ikke den store debat omkring brugen , men er der retningslinjer for hvor længe det sundhedsmæssigt er sundt, at have masken på ?

jeg har lidt svært ved at overskue de mange timer helt lukket til , jeg har i forvejen besværet vejrtrækning . Og bliver ærligt bekymret om det overhovedet er sundt at gå med mundbind uafbrudt i 6 timer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Min arbejdsplads er “ ramt “ at de nye restriktioner angående mundbind . Hvilken er som det er ,  men kan mærke det alligevel påvirker mig . Jeg ønsker ikke den store debat omkring brugen , men er der retningslinjer for hvor længe det sundhedsmæssigt er sundt, at have masken på ?

jeg har lidt svært ved at overskue de mange timer helt lukket til , jeg har i forvejen besværet vejrtrækning . Og bliver ærligt bekymret om det overhovedet er sundt at gå med mundbind uafbrudt i 6 timer

Visir istedet for 

Anmeld Citér

19. september 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Visir istedet for 

Tak men det besvare desværre ikke mit spørgsmål  der er mundbind til rådighed , jeg har desværre ikke økonomisk mulighed for at købe

Anmeld Citér

19. september 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Tak men det besvare desværre ikke mit spørgsmål  der er mundbind til rådighed , jeg har desværre ikke økonomisk mulighed for at købe

Men tænker ikke det er sundhedsfarligt. Kiruger gør det jo

Anmeld Citér

19. september 2020

LSS

Det er ikke sundhedsfarligt? Det er vel heller ikke uafbrudt du skal have det på? Du skal vel spise, på toilet fx ? 

Anmeld Citér

19. september 2020

Måskemor

Sundhedspersonale har allerede i mange måneder brugt mundbind. Og før Corona har bl.a. operationspersonale brugt det dagligt under timelange operationer. Så nej, det er ikke sundhedsfarligt.

Anmeld Citér

19. september 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Det er ikke sundhedsfarligt? Det er vel heller ikke uafbrudt du skal have det på? Du skal vel spise, på toilet fx ? 

Jo det er uafbrudt fra jeg møder til jeg har fri . Jeg har ikke pause . Og i følge restriktionerne skal der bæres mundbind af stående ( den besked jeg fik ) så syntes det er lidt meget 

Anmeld Citér

19. september 2020

LSS

Anonym skriver:

Jo det er uafbrudt fra jeg møder til jeg har fri . Jeg har ikke pause . Og i følge restriktionerne skal der bæres mundbind af stående ( den besked jeg fik ) så syntes det er lidt meget 

Tror nærmere du skal undersøge hvorfor du ikke har pause, eller kan komme på toilet. 

Anmeld Citér

19. september 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har brugt mundbind i flere måneder i flere timer af gangen. Før ved andre lejligheder også. Kirurger i flere timer ved operationer.  
Der er meldt ud at der ingenting sker ved det. Der har været snak om en masse, men det har ikke kunne bevises. Så sent som for et par dage siden var debatten i TV. 
Hvis du har en sygdom eller andet der gør at du bliver dårlig må du snakke med din læge og evt din fagforening. 

Anmeld Citér

19. september 2020

Miti's mama

Det er en tilvending, men det er ikke sundhedsskadeligt på nogen måde, ligegyldigt hvor længe du har det på. Sørg for at tygge på noget tyggegummi der lugter godt, eller at du har god ånde inden du tager det på, så er det mere behageligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.