Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Tak for dine svar. Jeg tog lige en mere, der kom også en ultra svag streg. Så nu må jeg bare så om graviditeten bliver til noget.
Tak for dine svar. Jeg tog lige en mere, der kom også en ultra svag streg. Så nu må jeg bare så om graviditeten bliver til noget.
Her kan jeg desværre ikke se noget.
Men evt. prøv at tage en test i morgen tidlig eller om et par dage.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
På denne her må jeg indrømme jeg ingenting kan se. Men krydser fingre for at der kommer en udvikling
AnoMor skriver: På denne her må jeg indrømme jeg ingenting kan se. Men krydser fingre for at der kommer en udvikling
Testen her til morgen
Anonym skriver: Testen her til morgen
Der kan jeg også godt ane en svag streg.
men vil råde til dig at vente med at teste mere før om et par dage. Hcg stiger ca hver 2-3 dag. Dvs at du ikk får de store udviklinger fra dag til dag plus, når man tester så tidligt. Så er der risiko for at tange en bio. Så afvent med at test mere til at mens forhåbentlig udebliver
AnoMor skriver: Der kan jeg også godt ane en svag streg. men vil råde til dig at vente med at teste mere før om et par dage. Hcg stiger ca hver 2-3 dag. Dvs at du ikk får de store udviklinger fra dag til dag plus, når man tester så tidligt. Så er der risiko for at tange en bio. Så afvent med at test mere til at mens forhåbentlig udebliver
Du har ret. Har selvfølgelig lige taget en test mere . Men nu har jeg også sagt til mig selv at det er slut..
Anonym skriver: Du har ret. Har selvfølgelig lige taget en test mere . Men nu har jeg også sagt til mig selv at det er slut..
God ide. Det eneste det gør for dig er at bruge unødvendige penge. For du bliver nødt til at vente et par dage som minimum for at se en udvikling. Og så husk og brug samme mærke test hver gang
AnoMor skriver: God ide. Det eneste det gør for dig er at bruge unødvendige penge. For du bliver nødt til at vente et par dage som minimum for at se en udvikling. Og så husk og brug samme mærke test hver gang
Okay, det gik ikke så godt med testmonsteret.
har taget denne her til morgen, synes ikke den har udviklet sig siden igår. :/
Anonym skriver: Okay, det gik ikke så godt med testmonsteret. har taget denne her til morgen, synes ikke den har udviklet sig siden igår. :/
Jeg kan sagtens se noget på denne.
Men giv den lige lidt flere dage.
Forsigtig tillykke ❤️
Nej selvfølgelig har den ikke udviklet sig siden igår. Som jeg skrev så går der 2-3 dage før du kan se udviklinger da hcget skal have lov at stige.
men den er positiv. Så du behøver slet ikk tage flere teste. Du er gravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128