Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ser i noget på denne her test?? Aner ikke hvor langt jeg skulle være henne hvis der er overhovedet er noget.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den er aflæst inden for tid.
Anonym skriver: Ser i noget på denne her test?? Aner ikke hvor langt jeg skulle være henne hvis der er overhovedet er noget.
Kan godt Ane en meget svag streg. Prøv og test om 2-3 dage igen og de om ikke den bliver tydeligere
AnoMor skriver: Kan godt Ane en meget svag streg. Prøv og test om 2-3 dage igen og de om ikke den bliver tydeligere
Tak for dit svar.. Kan heller ikke vurdere om der overhovedet er farve i..
Anonym skriver: Tak for dit svar.. Kan heller ikke vurdere om der overhovedet er farve i..
Der er også svært at se. Men umiddelbart synes jeg altså godt jeg kan se lidt farve.
AnoMor skriver: Der er også svært at se. Men umiddelbart synes jeg altså godt jeg kan se lidt farve.
Nu har jeg lige regnet lidt på det hele (jeg er helt ny i det her). Min sidste mens var 20 aug, der plejer at gå 32 dage mellem mine mens. Så må være noget der ligner 3+2 agtig. Der kan man vel slet ikke teste endnu, så den er noget ugyldig.
Jeg tør godt sige forsigtig tillykke
Anonym skriver: Nu har jeg lige regnet lidt på det hele (jeg er helt ny i det her). Min sidste mens var 20 aug, der plejer at gå 32 dage mellem mine mens. Så må være noget der ligner 3+2 agtig. Der kan man vel slet ikke teste endnu, så den er noget ugyldig.
Der er nogen der kan teste så tidligt. Men det er ikk unormalt at testen så er så svag som din er da hcg ikke er særlig højt endnu. Prøv og test igen hvis mens udebliver. Så bliver den med stor garanti mere tydelig hvis du er gravid
AnoMor skriver: Der er nogen der kan teste så tidligt. Men det er ikk unormalt at testen så er så svag som din er da hcg ikke er særlig højt endnu. Prøv og test igen hvis mens udebliver. Så bliver den med stor garanti mere tydelig hvis du er gravid
Tak for dine svar. Jeg tog lige en mere, der kom også en ultra svag streg. Så nu må jeg bare så om graviditeten bliver til noget.
Dig, mig og vores små prinsesser <3 skriver: Jeg tør godt sige forsigtig tillykke
Åh jeg håber
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128