Min mand sviner mig til fordi jeg ik vil have sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Altså det hele handler netop om at jeg fx nogle dage har haft det dårligt, så mener han at jeg er muggen og aldrig taknemmelig eller glad for noget. Og han bruger jo aldrig sin tid på mig går hele tiden og føler mig alene, vi sidder aldrig sammen. Det er kun når han vil have sex han kommer, og der kan jeg jo godt føle mig brugt. Jeg får aldrig lov til at føle mig som en kvinde, altså han giver mig ikke den opmærksomhed en kvinde har behov for.

Jeg forstår stadig ikke hvorfor du ikke forlader ham. 
du er utilfreds med dit forhold, han er utilfreds, der er et barn midt i det. Mit råd til dig, kom væk og så kan I begge få en mulighed for at blive lykkelige og vise jeres barn hvordan man behandler andre mennesker og lader sig behandle. Tænk på hvor meget børn tager ind og det bliver deres “normale”, altså hvad der er tilladt og hvad man skal finde sig i. 
I kan risikere at når jeres barn er voksent at det befinder sig i lignende situation fordi I har vist at det er sådan der man fører livet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg vil gerne gå fra ham, men vi har barn samme. Derfor går jeg meget og tænker over det. Jeg er slet ikke glad for den behandling jeg har fået.

Men det er da vigtigt at vise sin barn, at man ikke skal blive lige meget hvad. At hvis man bliver behandlet dårligt, skal man sige fra. Ingen skal behandles som du bliver behandlet. Det er ikke kærlighed. Man skal ikke blive for børnene.

Anmeld

4. september 2020

Anonym

Jeg syntes at TS vil vise sit barn at man ikke går bare fra et horhold men kæmper for at bevare familien og ar batnet vokser sammen med sin far.

Det at manden er grov i sin tale tyder på hans egen lave selvværd og det er hans måde at reagere på afvisning. 

Ok,du vil ikke have sex,men det vil han. Det jo bare om at gå på kompromi og finde andre mulugheder at tilfredsstille han.

Hans seksuelle behov lige så vigtig som din ,fx at få mad/søvn.

Jeg ville aldrig anbefale folk om at gå fra deres partner bare på et ydsagn-han sviner mig til fordi jeg vil ikke have sex. 

Der må ligge ande undervands sten. To voksne mennesker kom sammen og skabte en lille så må man også være voksen nok til at handle derefra.

Anmeld

4. september 2020

Ano18

Anonym skriver:

Jeg syntes at TS vil vise sit barn at man ikke går bare fra et horhold men kæmper for at bevare familien og ar batnet vokser sammen med sin far.

Det at manden er grov i sin tale tyder på hans egen lave selvværd og det er hans måde at reagere på afvisning. 

Ok,du vil ikke have sex,men det vil han. Det jo bare om at gå på kompromi og finde andre mulugheder at tilfredsstille han.

Jeg ville aldrig anbefale folk om at gå fra deres partner bare på et ydsagn-han sviner mig til fordi jeg vil ikke have sex. 

Der må ligge ande undervands sten. To voksne mennesker kom sammen og skabte en lille så må man også være voksen nok til at handle derefra.

Ja, han kan onanere og stadig snakke pænt. 

Anmeld

4. september 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Er du TS?

Jeg syntes at I formulerer jer forholdsvis ens..

Anmeld

4. september 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Han behandler hende ikke pænt, han vil kun have sex når han vil have sex, så hun føler sig brugt. De bruger aldrig tid sammen, han snakker grimt til hende. og hun føler ikke den store kærlighed. 
Hun vil jo heller ikke have den behandling, men bliver fordi der er et barn. Så du ved jo ikke om der er gjort en masse for at redde det(bortset fra hvis du er hende) og det bare ikke bliver bedre. 

Anmeld

4. september 2020

Moderator

Profilbillede for Moderator

Lukker tråden efter anmeldelser der viser at TS står bag flere tråde der ikke "hænger sammen"  Så det ikke som de andre gange går den forkerte vej med en "trolletråd" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.