Min mand sviner mig til fordi jeg ik vil have sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.985 visninger
16 svar
21 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. september 2020

Anonym trådstarter

igår havde jeg ikke lyst til sex, og fortalt ham om mine følelser. Fortalte ham at jeg ikke har lyst til at have sex med ham fordi han flere gange ikke har behandlet mig godt, og snakkeder nedladende til mig. Og så sagde han at han vil være mig utro fordi jeg ikke vil have sex med ham. Og det sket flere gange at jeg ikke kan have sex, har ikke lyst til at have sex, eller putte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2020

LSS

Hvad laver du overhovedet med sådan en “mand”? 

Anmeld

3. september 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Hvad laver du overhovedet med sådan en “mand”? 

Altså, jeg har ikke lyst til at have sex også begynder han bare at kalde mig alt muligt, og sige han burde finde sig en ny osv. Bare fordi jeg var ærlig og sagde han jeg ikke kan have sex med ham fordi han ikke behandler mig ordenligt, og at jeg ikke føler der er den store kærlighed. 

Anmeld

3. september 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Altså, jeg har ikke lyst til at have sex også begynder han bare at kalde mig alt muligt, og sige han burde finde sig en ny osv. Bare fordi jeg var ærlig og sagde han jeg ikke kan have sex med ham fordi han ikke behandler mig ordenligt, og at jeg ikke føler der er den store kærlighed. 

Men du bør jo ikke kun afholde dig fra at have sex med ham? Hvis han ikke behandler dig ordentligt skal du gå fra ham! Du skal ikke lade dig nøjes med en mand der ikke vil være mod dig som du ønsker det. 

Anmeld

3. september 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvis du ikke føler den store kærlighed, du ikke gider sex, han behandler dig dårligt? Hvorfor bliver du så? Det lyder da ikke som et fedt forhold

Anmeld

3. september 2020

AnoMor

Jeg stemmer i med de andre. Hvorfor er du overhovedet sammen med ham hvis du ikk føler kærlighed eller lyst til sex med ham og han heller ikk behandler dig ordenligt ? 

Anmeld

4. september 2020

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Men du bør jo ikke kun afholde dig fra at have sex med ham? Hvis han ikke behandler dig ordentligt skal du gå fra ham! Du skal ikke lade dig nøjes med en mand der ikke vil være mod dig som du ønsker det. 

Jeg vil gerne gå fra ham, men vi har barn samme. Derfor går jeg meget og tænker over det. Jeg er slet ikke glad for den behandling jeg har fået.

Anmeld

4. september 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg vil gerne gå fra ham, men vi har barn samme. Derfor går jeg meget og tænker over det. Jeg er slet ikke glad for den behandling jeg har fået.

Hvis I har er barn er det da netop vigtigt at du viser dit barn at man ikke skal finde sig i at blive behandlet sådan. Havde det været fordi i begge var utilfredse med hvem der stod for opvasken havde det været en anden sag, så kunne man godt mande sig op og finde et kompromis. Men det handler om at være en god rollemodel. Hvad nu hvis din mand behandler dit barn dårligt næste gang? 

Anmeld

4. september 2020

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Hvis I har er barn er det da netop vigtigt at du viser dit barn at man ikke skal finde sig i at blive behandlet sådan. Havde det været fordi i begge var utilfredse med hvem der stod for opvasken havde det været en anden sag, så kunne man godt mande sig op og finde et kompromis. Men det handler om at være en god rollemodel. Hvad nu hvis din mand behandler dit barn dårligt næste gang? 

Altså det hele handler netop om at jeg fx nogle dage har haft det dårligt, så mener han at jeg er muggen og aldrig taknemmelig eller glad for noget. Og han bruger jo aldrig sin tid på mig går hele tiden og føler mig alene, vi sidder aldrig sammen. Det er kun når han vil have sex han kommer, og der kan jeg jo godt føle mig brugt. Jeg får aldrig lov til at føle mig som en kvinde, altså han giver mig ikke den opmærksomhed en kvinde har behov for.

Anmeld

4. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Altså det hele handler netop om at jeg fx nogle dage har haft det dårligt, så mener han at jeg er muggen og aldrig taknemmelig eller glad for noget. Og han bruger jo aldrig sin tid på mig går hele tiden og føler mig alene, vi sidder aldrig sammen. Det er kun når han vil have sex han kommer, og der kan jeg jo godt føle mig brugt. Jeg får aldrig lov til at føle mig som en kvinde, altså han giver mig ikke den opmærksomhed en kvinde har behov for.

Du forholder dig ikk rigtig til hvad SDD skriver til dig. 
kom ud af forholdet. Vis dit barn hvordan man behandler andre mennesker. Vær et forbillede for barnet i stedet for. 

Du sætter dig selv i en offer rolle ved at blive og viser dit barn at det er okay at blive behandlet dårligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.