Kollega

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Altså det er jo så der, at jeg er MEGET uenig.. Jeg ville blive rigtig ked af det, hvis min kæreste havde fået et crush og han endda dyrkede det! Man ved aldrig, om det lille crush pludselig bliver til dybe følelser, fordi man netop har dyrket det.. 

TS: synes at du skal tage afstand fra kollegaen, hvis du ved, at du vælger din mand.. Er du i tvivl, så synes jeg, at du skal fortælle din mand det.. Og ja synes faktisk generelt, at du skal fortælle din mand, at du mangler lidt i jeres forhold..Bare fordi man har været sammen i mange år, så kan der sagtens komme spænding og bekræftelse ind igen 

Tak for din besked. Forstår godt hvad det er du mener.

Du skriver, at der sagtens kan komme spænding ind i et langvarigt forhold. Har du nogle ideer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2020

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Snakke med hvem om? Min kæreste? Nej. Fyren, nej. Det har bare foregået i mit stille sind og gået over igen  

Fyren ja... Okay, tak.

Anmeld Citér

3. september 2020

Anonym trådstarter

Panther skriver:

Følgende er skrevet uden nogen form for fordømmelse. Men du skal tage et valg lige nu, om du vil din mand eller ej. Vil du din mand, så skal du lægge afstand til kollegaen med det samme. Det bliver kun sværere, des længere ind i gråzonen du bevæger dig, og pludselig er alle grænser udviskede.

Den følelse du beskriver lige der (både ift at mangle bekræftelse / flirt og din tiltrækning af kollegaen), det ender med stor sandsynlighed ud i, at du pludselig er gået for langt til at vende om - eller til at vende om uden at det kommer til at gøre vanvittigt ondt.

Tag en beslutning lige nu og her - for den bliver sandsynligvis aldrig nemmere end den er lige nu.

Tror du, at man kan vende den om til bare at fortsætte med at være gode venner? Han er en person, som jeg egentlig slet ikk har lyst til at skulle undvære, pga. hans personlighed...

Anmeld Citér

3. september 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Tak for din besked. Forstår godt hvad det er du mener.

Du skriver, at der sagtens kan komme spænding ind i et langvarigt forhold. Har du nogle ideer?

Det kan være mange ting.. Nye ting i sengen.. Rollespil i hverdagen (og her mener jeg ikke at lege orker i skoven, men sensuelle og forførende rollespil).. Kærlige og seksuelle beskeder til hinanden i hverdagen.. En fast date-aften hver uge eller måned.. Ja en masse ting.. Men det kræver, at du snakker med din mand og I sammen finder en løsning..

Anmeld Citér

3. september 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Det kan være mange ting.. Nye ting i sengen.. Rollespil i hverdagen (og her mener jeg ikke at lege orker i skoven, men sensuelle og forførende rollespil).. Kærlige og seksuelle beskeder til hinanden i hverdagen.. En fast date-aften hver uge eller måned.. Ja en masse ting.. Men det kræver, at du snakker med din mand og I sammen finder en løsning..

En fast date en gang om ugen/måned er desværre slet ikk mulig med to små børn og ikk særlig mange pasningsmuligheder...

Nye ting i sengen prøver vi allerede.

Og snakker allerede med min mand om tingene. Men tak...

Anmeld Citér

3. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

En fast date en gang om ugen/måned er desværre slet ikk mulig med to små børn og ikk særlig mange pasningsmuligheder...

Nye ting i sengen prøver vi allerede.

Og snakker allerede med min mand om tingene. Men tak...

Vi har en fast date en gang om ugen med to små børn. Vi giver ungerne rugbrødsmad til aftensmad og lægger dem i seng. Så laver vi voksen aftensmad til os når de sover og ser fx en film eller bare snakker. Tænder stearinlys i stuen og gør det romantisk. Vi går nærmest aldrig ud, da vi heller ingen pasningsmuligheder har, men man kan sagtens lave date-aften hjemme i sin egen stue. Det er kun fantasien der sætter grænser. 

Anmeld Citér

4. september 2020

Chihiroo

Først og fremmest synes jeg, at du skal lægge kortene på bordet og fortælle din mand om dit crush/dine tanker. Som vist i tråden afhænger det helt af individet, hvordan man ønsker et crush/forelskelse i en anden end ens partner skal behandles.

Fx havde jeg på et tidspunkt et crush på en ven, hvilket jeg fortalte min mand. Den korte historie er, at vi nu er i et åbent forhold med 100% åben kommunikation om alt - noget som gør os begge to utroligt lykkelige. I den helt anden grøft ville nogle ønske at håndtere situationen ved at partneren skulle stoppe al kontakt med "den anden", hvilket selvfølgelig også er helt legitimt. Kort sagt, så afhænger det jo, af jeres personligheder/forhold, hvorfor det er svært at finde en holdbar løsning, hvis I ikke tager snakken

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.