Karameller som Monroe karameller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2020

Anonym trådstarter

L-Lotte skriver:

Jeg synes jeg har set dem i spar. Er dog ikke sikker på at mærket er helt det samme. Vi har også købt et andet mærke i Tyskland.

Fabrikken gik desværre ned for nogle år siden, så det kan ikke være de samme.. Men måske nogle lignende? Kan du huske det mærke, du købte i Tyskland? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Min så kunne man jo bare gå ind på Min mave, finde debatten og dermed dit brugernavn 

Ja men man kan ikke sammenkoble det med mit brugernavn herinde, som er et andet, når nu jeg står som anonym 

Anmeld Citér

31. august 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Årh jeg ELSKEDE dem... nu er jeg gået på jagt efter dem.. De var seriøst nogle af de bedste.. mums

Sig til hvis du finder nogle lignende.. Er selv i gang med Google nu for at finde efterligninger og opskrifter 

Anmeld Citér

31. august 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Sig til hvis du finder nogle lignende.. Er selv i gang med Google nu for at finde efterligninger og opskrifter 

I  lige måde. 

Jeg er også i gang med at finde opskrifter... jeg havde glemt alt om dem... de bør begynde at lave dem igen... SÅÅÅ gode..

Anmeld Citér

31. august 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

I  lige måde. 

Jeg er også i gang med at finde opskrifter... jeg havde glemt alt om dem... de bør begynde at lave dem igen... SÅÅÅ gode..

Skal jeg nok ..

Ja jeg forstår heller ikke, hvorfor de droppede dem.. Kan huske, at når butikkerne endelig fik dem, så blev de revet væk, så der var jo fint salg i dem 

Anmeld Citér

31. august 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Skal jeg nok ..

Ja jeg forstår heller ikke, hvorfor de droppede dem.. Kan huske, at når butikkerne endelig fik dem, så blev de revet væk, så der var jo fint salg i dem 

Ja præcis. De var fantastiske. de mangler.. for dårligt de stoppede med at lave dem...

Anmeld Citér

31. august 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

https://www.slikposen.dk/rexim-mint-toffee-gotti-2000g

dem her måske? de kunne godt minde lidt om tror jeg

Anmeld Citér

31. august 2020

Anonym trådstarter

Mulllesmor skriver:

https://www.slikposen.dk/rexim-mint-toffee-gotti-2000g

dem her måske? de kunne godt minde lidt om tror jeg

Ja dem har jeg også kig på .. Tænker at de skal prøves 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.