Karameller som Monroe karameller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
17 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2020

Anonym trådstarter

Dem af jer, der husker Minto karamellerne, kan I give et tip til nogle karameller, som smager ligesådan? Altså både smagen og konsistensen af dem skal gerne være så tæt på som muligt.. 

Blev simpelthen så ked af det, da de gik ud af produktion, for det er mine absolutte yndlingskarameller.. Så hit me .. 

Hvilke karameller kommer tættest på smagen og konsistensen af dem? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2020

Anonym trådstarter

Øhm min mobil rettede lige overskriften til Monroe i stedet for Minto 

Anmeld Citér

31. august 2020

fehår

Jeg ved det desværre ikke. Men bare af nysgerrighed: hvorfor er du anonym for et spørgsmål omkring karameller? 

Anmeld Citér

31. august 2020

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Jeg ved det desværre ikke. Men bare af nysgerrighed: hvorfor er du anonym for et spørgsmål omkring karameller? 

Fordi jeg har oprettet debatten på nogle andre sider også (ja er totalt desperat efter at få de karameller hehe), og der hedder jeg noget andet, hvor folk kan kæde mit brugernavn sammen med nogle tidligere debatter, hvor mange var meget grove overfor mig.. Så det vil jeg helst ikke have sker her.. Altså at folk kan kæde mit brugernavn fra Min-mave sammen med mit brugernavn her 

Anmeld Citér

31. august 2020

fehår

Anonym skriver:

Fordi jeg har oprettet debatten på nogle andre sider også (ja er totalt desperat efter at få de karameller hehe), og der hedder jeg noget andet, hvor folk kan kæde mit brugernavn sammen med nogle tidligere debatter, hvor mange var meget grove overfor mig.. Så det vil jeg helst ikke have sker her.. Altså at folk kan kæde mit brugernavn fra Min-mave sammen med mit brugernavn her 

Aha   Jeg håber, du snart kan få svar!

Anmeld Citér

31. august 2020

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Aha   Jeg håber, du snart kan få svar!

Mange tak 

Anmeld Citér

31. august 2020

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Dem af jer, der husker Minto karamellerne, kan I give et tip til nogle karameller, som smager ligesådan? Altså både smagen og konsistensen af dem skal gerne være så tæt på som muligt.. 

Blev simpelthen så ked af det, da de gik ud af produktion, for det er mine absolutte yndlingskarameller.. Så hit me .. 

Ja de var vildt gode, jeg savner dem også

Anmeld Citér

31. august 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Min så kunne man jo bare gå ind på Min mave, finde debatten og dermed dit brugernavn 

Anmeld Citér

31. august 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Årh jeg ELSKEDE dem... nu er jeg gået på jagt efter dem.. De var seriøst nogle af de bedste.. mums

Anmeld Citér

31. august 2020

L-Lotte

Anonym skriver:

Jeg synes jeg har set dem i spar. Er dog ikke sikker på at mærket er helt det samme. Vi har også købt et andet mærke i Tyskland.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.