Hvordan ser en hverdag ud hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2020

B&J

her der det så forskelligt

Fordi jeg møder kl 9 nogle gange kl 12 manden min møder kl 7 nogle gange kl 15 nogle gange kl 23 

men lige meget hvordan vi møder hvordan vi gør det hjælper vi hinanden med alt i hjemmet. Hvis den ene er mere træt ja så laver sen anden nåede mere. Tror slet ikke vi tænker så meget over det mere. Vi ved hvor vi har hinanden og vi elsker hinanden elsker vores lille familie og ja vi har været sammen i 12 år vi ved tit hvad hinanden tænker På alle områder. Jeg vil bestemt ikke bytte det ud med nogle vi elsker bare at have hinanden og især når manden har været på narre arbejde i nogle dage er det helt fantastisk når han kommer hjem og man kan sove op af hinanden igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2020

Anonym trådstarter

Som B&J skriver, er det nok a la det jeg kender. 

Jeg svarer lige fælles.  

Jeg tror måske mest det er tiden til jer som par jeg er mest interesseret i og ikke så meget strukturen i hverdagen. For jeg tænker at vi alle mere eller mindre har en logistik der skal gå op. 

Jer der skriver I er nysgerrige på hvordan vores dag er, så ligner den jo meget jeres, fordi vi også har en familie der skal “køre” en almindelig hverdag. 
Men vi prioriterer hinanden rigtig meget i løbet af en dag, samtidig med at vi prioriterer vores børn rigtig højt. 

Vores parforhold har altid været stærkt og sådan, helt bund ærligt, så har vi ALDRIG haft et skænderi. 
Vi er nok rimelig fysisk tiltrukket af hinanden og skal gerne nusse/kysse/kramme/kærtegne mange gange om dagen. Og helst også dyrke sex en gang om dagen, for det meste. Men altså som flere af jer skriver, så kniber det altså lidt med alenetiden, pga. børnenes alder og senere sengetider. 

Vi gør mange ting for hinanden i løbet af en almindelig hverdag uden at tænke over det, men det er jeg så nu begyndt at tænke over, fordi flere af vores venner synes vi er “skøre.” 

Vi ser aldrig tv/serier eller lignende, så vi bruger også bare rigtig meget tiden sammen om aftenen når der er ro. Det er ro ca. kl. 21 ved os og vi lægger os gerne til at sove kl. 00.00. 
Vi går altid på badeværelset sammen om aftenen og får børster tænder m.m. 

Men måske er det bare sådan vi “overlever” som forældre i en halvtravl hverdag uden “pauser.” Vi har intet familie. Så fx det med lige at kunne få en “fri-aften/weekend” det har vi aldrig haft i de 12 år vi har haft børn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.