Vores hverdage ser ens ud, da vi har et barn som har behov for struktur og forudsigelighed. Vi har 3 børn på 7 år, 6 år og 3.5 år og har været gift i snart 20 år.
Vi ligger i sengen til kl 06 (to af ungerne vågner omkring kl 05, men ligger i sengen og hviler til kl 06). Kl 06 står en af os op og hjælper dem med morgenmad og tøj på, den anden ligger til kl 06.30.
06.30-07 skiftes vi til at gå i bad
Kl 07 smører vi madpakker sammen, pakker skoletasker og taske til børnehaven.
kl 07.30 en sætter vasketøj over og en ordner opvasken.
kl 07.40. Min mand og de to store kører til skole og jeg hygger med den mindste, lægger tøj sammen og vander køkkenhaven.
kl 08.15 jeg cykler sammen med den mindste til børnehaven. Han cykler selv, så det tager lidt tid.
kl 08.45- 14 (ca) arbejde.
Alt efter hvad dag på ugen det er, så Skal vi enten have en til psykolog, en til ergo / fys/ ride terapi /tale terapi eller til svømning.
Hjemme kl 14/15- eftermiddagstid med ungerne, lege i haven eller på deres værelser
kl 16.15 kommer min mand hjem, og han leger med ungerne mens jeg går ind og arbejder.
Kl 16.50 starte aftensmad. Vi har hveranden uge hver, med tilhørende madplan og indkøb hver søndag
Kl 17.30 Spise sammen, ungerne tager af bordet mens vi snakker. Den som ikke lavede mad, ordner opvasken med en af ungerne.
kl 18-19, rolige lege, se tv med børnene og jeg plejer at strikke her.
kl 19, ungerne puttes og vi skiftes til at sidde med dem. Når min mand putter, så arbejder jeg her.
kl 20-22, voksentid. Det er her jeg går til træning eller skydning, min mand går også til sine hobbyer her, eller vi ser tv sammen eller snakker.
I weekenden ordner vi praktiske ting i hjemmet, tager på tur med ungerne eller holder flad-ud dage hvor alle er i nattøj hele dagen.