husk ALTID at tjekke udbetalinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Lje skriver:

Du skal skrive en klage til din egen a-kasse også. Alle a-kasser skal have en a-kasse-uafhængig klageindstans. Det skal de vejlede dig om. 

Selvom det er træls at bruge tid på, og det lyder ganske kompliceret, så få den sendt afsted. Bed om at de dokumenterer samtlige mails, opkald, telefonnotater og ændringer, du selv har lavet via deres hjemmeside. Ud fra det bør det stå lysende klart hvor fejlen et sket. A-kassen har et rådgiveransvar.

Vh.

det er min a-kasse der har lavet fejl,og de har indrømmet det og derfor har de selv videresendt deres afgørelse til klagenævnet..

jeg ved ikke hvad det skal hjælpe at jeg også laver en klage andet end risiko for at det bliver endnu mere rodet for nævnet at tage stlling til...

ihh har lige husket at jeg har glemt at ringe til nævnet... og de lukkede self kl 12...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Har idag fået svar fra klagenævnet der giver ret i at jeg har dimittendret og kritisserer a-kassen på flere områder...

det føles fantastisk at få den nyhed for det betyder at nu kan udbetaling Danmark komme igang med at regulere min sats så jeg kan få det korrekt udbetalt :D

med tilbagevirkende kraft endda...

Anmeld Citér

14. september 2020

serinasmor

Wampires skriver:

Har idag fået svar fra klagenævnet der giver ret i at jeg har dimittendret og kritisserer a-kassen på flere områder...

det føles fantastisk at få den nyhed for det betyder at nu kan udbetaling Danmark komme igang med at regulere min sats så jeg kan få det korrekt udbetalt :D

med tilbagevirkende kraft endda...

ej hvor godt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.