Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Og så lige en update...
Lige nu står jeg uden dagpengeret overhovedet da a-kassen glemte at sende mig et dokument jeg skulle underskrive da jeg blev færdig med uddannelse...
så lige nu risikerer jeg at stå uden indtægt når der kommer svar fra klagenævnet..
hvis de beslutter at fastholde at jeg ikke har dimmitendret så har jeg ikke haft krav på mine udbetalinger siden september sidste år = risiko for at skulle tilbagebetale det hele og stadig ikke kunne få anden indtægt med det samme...
hvis de fastholder skal jeg i gang med at søge kontanthjælp som jeg så skal søge at holde barsel fra at få...
holy shit det her er noget rod...
jeg har forberedt mig på at det muligvis bliver en kamp at få ret så jeg har været ved at gennemsøge alle dokumenter alle steder for alt hvad jeg kan bruge til at bevise at det ikke er mig der har lavet fejl og at jeg har krav på mine dagpenge...
styrelsen der skal behandle klagen har lukket om onsdagen så jeg ringer i morgen for at høre om de har fået sagen fra a-kassen og beder om at få aktindsigt samt tilbyde at fremsende diverse dokumenter der kan bevise min ret...
det hele startede med at jeg skulle finde ud af hvorfor jeg ikke stod rigtigt på jobnetsiden.. så efter lidt ringen rundt så blev jeg ringet op af a-kassen der kunne fortælle at deres fejl nu betød at jeg stod uden dagpengeret men at de ville sende det videre til klagenævnet for at få rettet det..
men den besked de sendte til mig med deres afgørelse i a-kassen synes jeg var ret tvetydig og føler bestemt ikke at de siger lige ud at det er deres fejl og at de godt kan se at jeg burde have ret til dagpenge..
*suk* altså.. alt det her oven i en stor dreng der har humørsvingninger, en dreng på 2 i trodsalderen der bliver overstimuleret af sin vuggestue og en baby fra juli i år der bare er aktiv baby...
økonomi er noget lort og når der går ged i det så bliver det hele noget gøjemøg...
Anmeld
Citér