Ulddragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2009

Vingummien

Cris skriver:

Jeg synes også, at Joha laver nogle lækre dragter. De er dyre, derfor er det bedst, hvis man køber dem størrer end børnene bruger. Jeg har købt for et par uger siden en Joha dragt i en butik som havde forskellige ting til 50% så jeg har skyndt mig at tage en med hjem!  Og under selve dragten bruger vi også en ren uld body. Bodier er blødere, synes jeg. Det er noget koldt om natten i vores lejlighed og det er ikke altid, han kan beholde dynen på. Så synes jeg at ulddragten hjælper rigtigt meget. Man kan købe en sæbe til uldvask til ubehandlet uld hos mange af de helsekostbutikker. Jeg har købt så en. Man smider dragten, bodien og alt ubehandlet som du har i en spand med vand og noget af den der sæbe og der ligger i en time. Normalt gør jeg det om morgenen om weekenden og jeg tager den ud, når jeg har tid eller husker det   Så prøver jeg at tage så meget vand som muligt med en håndklæd og jeg hænger tingene ved siden af varmen. Så kan du beholde Emils uld ting. Men man skal ikke gøre det så tit, som du sagde, ubehandlet uld skal ikke vaskes særlig tit.

Oki, bliver mere og mere overbevist om at jeg skal have den i en større str.

Vi skal bruge den til klapvognen. Hvis han har alm tøj på og så den udenover og så dyne og overlæder på. Fordi en alm flyverdragt bliver for voldsom og varm til ham når vi er ude at gå en tur eller lige nede i byen og handle og så er den jo super fin dertil, og så kan man jo tage en uld body som undertøj. Skal vist også have de uld sko der høre til dragten tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

3rollinger

Cris skriver:

Jeg synes også, at Joha laver nogle lækre dragter. De er dyre, derfor er det bedst, hvis man køber dem størrer end børnene bruger. Jeg har købt for et par uger siden en Joha dragt i en butik som havde forskellige ting til 50% så jeg har skyndt mig at tage en med hjem!  Og under selve dragten bruger vi også en ren uld body. Bodier er blødere, synes jeg. Det er noget koldt om natten i vores lejlighed og det er ikke altid, han kan beholde dynen på. Så synes jeg at ulddragten hjælper rigtigt meget. Man kan købe en sæbe til uldvask til ubehandlet uld hos mange af de helsekostbutikker. Jeg har købt så en. Man smider dragten, bodien og alt ubehandlet som du har i en spand med vand og noget af den der sæbe og der ligger i en time. Normalt gør jeg det om morgenen om weekenden og jeg tager den ud, når jeg har tid eller husker det   Så prøver jeg at tage så meget vand som muligt med en håndklæd og jeg hænger tingene ved siden af varmen. Så kan du beholde Emils uld ting. Men man skal ikke gøre det så tit, som du sagde, ubehandlet uld skal ikke vaskes særlig tit.

Hej Cris

Hvor stor er den dragt som Felix har paa der? Jeg kunne nemlig godt bruge én til Daniel som han kunne sove i, men jeg tror ikke de laver dem saa store, vel?

Trine

Anmeld

27. oktober 2009

Cris

3rollinger skriver:

Hej Cris

Hvor stor er den dragt som Felix har paa der? Jeg kunne nemlig godt bruge én til Daniel som han kunne sove i, men jeg tror ikke de laver dem saa store, vel?

Trine

Hej! Den er str. 100cm, skal jeg tjekke i butikken, om de stadig har nogle til halv pris og noget større?

Anmeld

27. oktober 2009

Cris

3rollinger skriver:

Hej Cris

Trine

Og forresten, man kan købe også bukser og trojer i to del, det er måske bedre, når de er 2 og halv eller 3 år, for så bliver det ikke så nemt, at finde nogle hel dragter. Jeg kan også tjekke for dig i den samme butik :-)

Anmeld

27. oktober 2009

3rollinger

Cris skriver:

Og forresten, man kan købe også bukser og trojer i to del, det er måske bedre, når de er 2 og halv eller 3 år, for så bliver det ikke så nemt, at finde nogle hel dragter. Jeg kan også tjekke for dig i den samme butik :-)

Hej Cris

Uha, du har jo masser at se til lige nu. Men hvis du alligevel kommer forbi naar du er ude og gaa tur med den lille ny, maa du meget gerne. Daniel bruger nu 104, saa hvis det skal vaere lidt stoerre skal det nok vaere 110, ikk? Tror ogsaa naesten det er bedre med to dele. Nemmere naar han skal tisse og den slags.

Knus
Trine

Anmeld

28. oktober 2009

malou

suanne85 skriver:

hjælp.

Vi har fået en ulddragt lagt til side som vi skal hente i dag eller mandag til 350 kr dyrt men skal have en til Emil.

Så har jeg lige set på nettet at name it har en til under 300kr, men er den mon ligeså god

Nogen der har forstand på det for det er jo lidt penge at spare jo

Jeg ville vælge Joha´s. jeg har kun Joha uld til Victor... det er svanemærket og meget lækkert. ikke fordi jeg har noget imod nameit men alligevel....

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.