Cris skriver:
Jeg synes også, at Joha laver nogle lækre dragter. De er dyre, derfor er det bedst, hvis man køber dem størrer end børnene bruger. Jeg har købt for et par uger siden en Joha dragt i en butik som havde forskellige ting til 50% så jeg har skyndt mig at tage en med hjem!
Og under selve dragten bruger vi også en ren uld body. Bodier er blødere, synes jeg. Det er noget koldt om natten i vores lejlighed og det er ikke altid, han kan beholde dynen på. Så synes jeg at ulddragten hjælper rigtigt meget. Man kan købe en sæbe til uldvask til ubehandlet uld hos mange af de helsekostbutikker. Jeg har købt så en. Man smider dragten, bodien og alt ubehandlet som du har i en spand med vand og noget af den der sæbe og der ligger i en time. Normalt gør jeg det om morgenen om weekenden og jeg tager den ud, når jeg har tid eller husker det
Så prøver jeg at tage så meget vand som muligt med en håndklæd og jeg hænger tingene ved siden af varmen. Så kan du beholde Emils uld ting. Men man skal ikke gøre det så tit, som du sagde, ubehandlet uld skal ikke vaskes særlig tit.
Oki, bliver mere og mere overbevist om at jeg skal have den i en større str.
Vi skal bruge den til klapvognen. Hvis han har alm tøj på og så den udenover og så dyne og overlæder på. Fordi en alm flyverdragt bliver for voldsom og varm til ham når vi er ude at gå en tur eller lige nede i byen og handle og så er den jo super fin dertil, og så kan man jo tage en uld body som undertøj. Skal vist også have de uld sko der høre til dragten tror jeg
Anmeld