Ulddragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.557 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. oktober 2009

Vingummien

hjælp.

Vi har fået en ulddragt lagt til side som vi skal hente i dag eller mandag til 350 kr dyrt men skal have en til Emil.

Så har jeg lige set på nettet at name it har en til under 300kr, men er den mon ligeså god

Nogen der har forstand på det for det er jo lidt penge at spare jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

Sara.

Jeg har også lige købt en til Lærke....

Joha mener jeg mærket er og også til 350 kr. Mange penge, men synes også det er godt givet ud!!!!

Anmeld

24. oktober 2009

Vingummien

lærkes_mor skriver:

Jeg har også lige købt en til Lærke....

Joha mener jeg mærket er og også til 350 kr. Mange penge, men synes også det er godt givet ud!!!!

Ja det er det. Men igen hvis den ved name it er i samme tykkelse og varmer lige så meget så er det jo billigere. Men kan jo ikke se på et billed om den er det.

Mener også at den vi har kig på er Joha

Anmeld

24. oktober 2009

Sara.

Det jeg synes de er lækkert ved den er at det er ren ubehandlet merino uld.

Min pige er meget varm og sveder når hun sover og ligger derfor ofte og blir klam og våd. Men ikke med denne ulddragt. Og hende damen sagde noget om at den er selvrensende fordi den er ubehandlet. Selvf. skal den vaskes, men alligevel. Jeg ved ikke helt hvad det betyder, men min mor siger det er ligesom de stofbleer hun brugte til mig da jeg var lille fordi de var ubehandlet og stadig indeholder lanolin.

Synes virkelig det er en lækker dragt!!! Men om den fra name it er ligeså lækkker ved jeg ikke. Hvis den er er det jo fine penge af spare

Anmeld

24. oktober 2009

Vingummien

lærkes_mor skriver:

Det jeg synes de er lækkert ved den er at det er ren ubehandlet merino uld.

Min pige er meget varm og sveder når hun sover og ligger derfor ofte og blir klam og våd. Men ikke med denne ulddragt. Og hende damen sagde noget om at den er selvrensende fordi den er ubehandlet. Selvf. skal den vaskes, men alligevel. Jeg ved ikke helt hvad det betyder, men min mor siger det er ligesom de stofbleer hun brugte til mig da jeg var lille fordi de var ubehandlet og stadig indeholder lanolin.

Synes virkelig det er en lækker dragt!!! Men om den fra name it er ligeså lækkker ved jeg ikke. Hvis den er er det jo fine penge af spare

ja os derfor han skal have en, han bliver nem varm og så er det for meget at sidde i klapvognb med dyne osv og så en alm flyverdragt, så er det nemmere med sådan en over tøjet og uld hue og uld futter.

Jeg havde amme indlæg i uld og de skulle faktisk ikke vaskes og hvis man endelig skulle var det på sådan en bestemt måd ei hånden uden sæbe, virkelig smart

Anmeld

24. oktober 2009

ønskebørn74

suanne85 skriver:

hjælp.

Vi har fået en ulddragt lagt til side som vi skal hente i dag eller mandag til 350 kr dyrt men skal have en til Emil.

Så har jeg lige set på nettet at name it har en til under 300kr, men er den mon ligeså god

Nogen der har forstand på det for det er jo lidt penge at spare jo

Husk på nettet skal du betale forsendelse... Så kan de være prisen bliver den samme...

Anmeld

24. oktober 2009

Sara.

Okay ja Lærke sveder også helt vildt når vi kører i bil så der vil den også være god....

Håber du blir glad for den du vælger at købe

Vi har forresten købt vores i str 100 selvom Lærke til 2 års undersøgelsen blev målt til 85 cm kun. Men den er nem at smørge op, så regner med hun også kan bruge den næste år Normalt bruger hun alt fra 86 til 98. mest 92

Anmeld

24. oktober 2009

Vingummien

ønskebarn74 skriver:

Husk på nettet skal du betale forsendelse... Så kan de være prisen bliver den samme...

Ja det er rigtigt men tænkte at så ville jeg køre ud til name it butikken her i Randers

Anmeld

24. oktober 2009

Vingummien

lærkes_mor skriver:

Okay ja Lærke sveder også helt vildt når vi kører i bil så der vil den også være god....

Håber du blir glad for den du vælger at købe

Vi har forresten købt vores i str 100 selvom Lærke til 2 års undersøgelsen blev målt til 85 cm kun. Men den er nem at smørge op, så regner med hun også kan bruge den næste år Normalt bruger hun alt fra 86 til 98. mest 92

Hmm var egentlig en god ide, har valgt str 86, det bruger han i tøj nu, syntes bare den var lag i det, måske jeg skal have et nr større så

Anmeld

24. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

har lige kigget på dem begge :0) ville vælge den fra JOHA.... synes de generelt laver kanon kvalitet :0) og så blæse vejr med den 50kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.