Ingen gave til 2 års bryllupsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2020

MEF

Anonym skriver:

Altså blev ikke fejret som sådan nej, selv sidste år til min fødselsdag blev jeg ikke fejret. Og 2 dag inden havdd han skubbet til mig. Og behandlet mig dårligt, så forventede noget som en undskyldning

Hvis han skubber dig når i skændes, så tror jeg i har større problemer end at du ikke har fået en gave!

Jeg ville ikke blive sur over en manglende gave, men jeg kan love dig at jeg aldrig i mit liv ville accepterer at min mand skubbede mig. Det ville en bryllupsgave aldrig kunne undskylde for. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2020

drabo

Profilbillede for drabo

Altså hjemme hos os er vi heldigvis begge drøndårlige til det med at huske og fejre vores bryllupsdag.

Men at der tit kommer fysisk vold ind i forbindelse med jeres skænderier og at man skal straffes i flere dage for at skændes synes jeg lyder meget usundt og ikke som noget godt forhold. Og ja en lussing og skub er også vold, det er ikke først når man er blevet slået til lirekasse mand og vågner op på skadestuen at man er i voldeligt forhold, og synes du/i skal søge noget hjælp, så forholdet kan komme på rette spor.

Anmeld

5. august 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Det ikke første gang. Det sker tit når vi skændes og nogle gange kan jeg få en lussing for det 

Undskyld mit franske. Men hvad fanden laver med en mand som slår dig ?  
der er dæleme ikke langt fra en lussing til tæsk. 
kom væk. 

mon ikke også at dine følelser mht gave og bryllupsdag mest af alt handler om at du generelt ikk er lykkelig i dit ægteskab ? 

har i børn?

Anmeld

5. august 2020

Anonym

Både du og din mand trænger alvorligt til hjælp. Manglende gaver lyder til at være jeres mindste problem!

Anmeld

5. august 2020

Anonym

Anonym skriver:

Det ikke første gang. Det sker tit når vi skændes og nogle gange kan jeg få en lussing for det 

Væk med dig. Det der er ikke godt for dig. Heller ikke, hvis han så gav dig 100 diamantringe. 
Dit selvværd og dit liv har en højere pris end gave! 

Men det ved du godt. Her er et skub! Afsted! Du fortjener det ikke. 

Anmeld

5. august 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej damer. Hvad vil i gøre hvis i ikke fik noget til jeres 2 års bryllupsdag, ikke engang blomster eller noget. Og jeg blev så ked af at jeg så spurgte min mand hvorfor jeg ikke fik noget eller ikke engang blomster. Så fik jeg afvide at det vat fordi at vi havde skænded 2 dage før. Og at jeg ikke kan forvente noget indtil jeg opføre mig ordenligt, og at jeg måske heller ikke skal forvente noget til min fødselsdag. 

Hvad havde du da givet ham? 

hos os fejrer vi ikke rigtigt bryllupsdag. Vi hygger måske lidt ekstra. Men forventer en af os noget, så må vi sige det højt/aftale det. 

Anmeld

5. august 2020

Tommelise

Du er i et usundt, voldeligt forhold. Man skubber ikke eller giver lussinger i et "almindeligt" forhold.

Du skriver ikke, om I har børn sammen.

Anmeld

5. august 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Det vores 2 års dag. Men ja altså det forventede jeg bare fordi jeg knokler så hårdt hverdag for at få alt til at fungere herhjemme og endda selv. Og da vi havde skændes 2 dage før havde han skubbet til mig osv. I det mindste som undskyldning

Havde han skubbet til dig??? 
shit jeg synes der dr ALT for mange voldelige mænd ude i det danske. 
jeg forstår ikke I finder jer i det? Du skal da ikke være sammen med sådan en mand. 
når det så er sagt, så stop med at forvente at blive overdænget af gaver! Jeg ordner altså også stort set alt herhjemme, med en mand som rejser meget. Men jeg forventer altså ikke en gave eller andet af den grund. Det er jo et valg jeg selv har taget - han hjælper hvis jeg beder ham om det, det er gave nok for mig. 
men hvis ikke din mand gør det, men istedet skubber dig og ydmyger dig.... så havde jeg pakket min taske og smuttet. 

Anmeld

5. august 2020

LSS

Han er ikke god for dig, og du er ikke god for ham. Det lyder både dumt og vildt barnligt alt det her. Du forventer en gave som en del af en undskyldning for han skubber dig? UNDSKYLD HVAD? Ingen gaver kan nogensinde gøre det godt igen efter sådan noget. Det er overfladisk. Det er dumt. Det er underligt. En undskyldning indebære ord sagt fra hjertet, og handling. Intet andet. Afslut forholdet, få noget hjælp og kom videre med livet. 

Anmeld

5. august 2020

Anonym

Jeg synes det lyder lidt som en troll. 
Der var en lignende tråd for ikke så længe siden, hvor ts også var udsat for det samme. Skrive måden lyder ens...? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.