Ingen gave til 2 års bryllupsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.397 visninger
24 svar
54 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2020

Anonym trådstarter

Hej damer. Hvad vil i gøre hvis i ikke fik noget til jeres 2 års bryllupsdag, ikke engang blomster eller noget. Og jeg blev så ked af at jeg så spurgte min mand hvorfor jeg ikke fik noget eller ikke engang blomster. Så fik jeg afvide at det vat fordi at vi havde skænded 2 dage før. Og at jeg ikke kan forvente noget indtil jeg opføre mig ordenligt, og at jeg måske heller ikke skal forvente noget til min fødselsdag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg ville aldrig forvente noget i bryllupsgave. 
Men Gud hvor han lyder tåbelig! Jeg havde undladt at vaske hans tøj i en uge og alt andet han tog forgivet. 

Anmeld

5. august 2020

MEF

Anonym skriver:

Hej damer. Hvad vil i gøre hvis i ikke fik noget til jeres 2 års bryllupsdag, ikke engang blomster eller noget. Og jeg blev så ked af at jeg så spurgte min mand hvorfor jeg ikke fik noget eller ikke engang blomster. Så fik jeg afvide at det vat fordi at vi havde skænded 2 dage før. Og at jeg ikke kan forvente noget indtil jeg opføre mig ordenligt, og at jeg måske heller ikke skal forvente noget til min fødselsdag. 

Det var da en Voldsomt barnlig kommentar fra ham! 
Havde du en gave til ham?

Jeg ville ikke blive ked af ikke at få en gave, men jeg ville blive ked af hvis dagen slet ikke blev “fejret”. Altså hvis vi ikke på en eller anden måde markerede at det var vores dag.

Anmeld

5. august 2020

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Jeg ville aldrig forvente noget i bryllupsgave. 
Men Gud hvor han lyder tåbelig! Jeg havde undladt at vaske hans tøj i en uge og alt andet han tog forgivet. 

Det vores 2 års dag. Men ja altså det forventede jeg bare fordi jeg knokler så hårdt hverdag for at få alt til at fungere herhjemme og endda selv. Og da vi havde skændes 2 dage før havde han skubbet til mig osv. I det mindste som undskyldning

Anmeld

5. august 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Først fristet jeg til at spørge, gav du din mand noget?

Dernæst, han lyder umoden, hvis et skænderi kan udløse ingen fødselsdags gave.

Anmeld

5. august 2020

Anonym trådstarter

MEF skriver:

Det var da en Voldsomt barnlig kommentar fra ham! 
Havde du en gave til ham?

Jeg ville ikke blive ked af ikke at få en gave, men jeg ville blive ked af hvis dagen slet ikke blev “fejret”. Altså hvis vi ikke på en eller anden måde markerede at det var vores dag.

Altså blev ikke fejret som sådan nej, selv sidste år til min fødselsdag blev jeg ikke fejret. Og 2 dag inden havdd han skubbet til mig. Og behandlet mig dårligt, så forventede noget som en undskyldning

Anmeld

5. august 2020

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Først fristet jeg til at spørge, gav du din mand noget?

Dernæst, han lyder umoden, hvis et skænderi kan udløse ingen fødselsdags gave.

Altså jeg havde købt noget. Men da han sagde de ting, valgte jeg ikke at give ham det. Og retunere det og hygge selv med de penge...

Anmeld

5. august 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Altså jeg havde købt noget. Men da han sagde de ting, valgte jeg ikke at give ham det. Og retunere det og hygge selv med de penge...

Er det tit sådan mellem jer? Jeg mener skænderier, skubben og sådan noget..

Anmeld

5. august 2020

Anonym

Min første tanke er, at det lyder lidt underligt, at I straffer og undskylder med gaver? Det gør du jo også. 

Min mand er en klaptorsk til at købe gave. Vi har været gift i 7 år og kun engang har jeg fået en gave. Det har været svært, fordi jeg synes, det er hyggeligt at fejre. Men jeg har så givet ham gaver i 7 år. Han er til gengæld god til at klø og massere mig på ryggen på næsten daglig basis. 

Han har også glemt jule og fødselsdagsgaver. Han forsøger faktisk så godt han kan. Han er begyndt at blive bedre. Fik eksempelvis en ring efter barn nr 2 - som var virkelig fin. 

Min anden tanke er - hvorfor forventer du en undskyld for at han skubber dig? Er det første gang? Er det første gang - er det forhåbenligt også sidste. Og så vil en gave aldrig kunne gøre op for det. 

Er det ikke første gang og ekstremt langt væk fra hans person normalt og fordi I er meget, meget pressede - så skal du bare væk! Nu! 

Anmeld

5. august 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min første tanke er, at det lyder lidt underligt, at I straffer og undskylder med gaver? Det gør du jo også. 

Min mand er en klaptorsk til at købe gave. Vi har været gift i 7 år og kun engang har jeg fået en gave. Det har været svært, fordi jeg synes, det er hyggeligt at fejre. Men jeg har så givet ham gaver i 7 år. Han er til gengæld god til at klø og massere mig på ryggen på næsten daglig basis. 

Han har også glemt jule og fødselsdagsgaver. Han forsøger faktisk så godt han kan. Han er begyndt at blive bedre. Fik eksempelvis en ring efter barn nr 2 - som var virkelig fin. 

Min anden tanke er - hvorfor forventer du en undskyld for at han skubber dig? Er det første gang? Er det første gang - er det forhåbenligt også sidste. Og så vil en gave aldrig kunne gøre op for det. 

Er det ikke første gang og ekstremt langt væk fra hans person normalt og fordi I er meget, meget pressede - så skal du bare væk! Nu! 

Det ikke første gang. Det sker tit når vi skændes og nogle gange kan jeg få en lussing for det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.