Bivirkninger ved p-piller....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2009

prettybutterfly

Jeg er hørt om flere som har fået åreknuder og været ved at få blodpropper pga p-piller, så jeg tager dem ALDRIG igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

CarinaSB

suanne85 skriver:

Gjorde jeg også første gang jeg begyndte på p-piller men da jeg startede igen efter jeg havde født så kom der en del kg på

okay .. jeg er ikk startet på p-piller endnu .. men skal snart til det igen

Anmeld

24. oktober 2009

Vidunderligeunger

Når man tager på er det så ikke fordi man øger lysten til mad og søde sager? bare noget jeg har hørt...

Jeg startede som 16 årig med pillerne og dengang var jeg en ål, jeg tog lige de der 4-5 kg på og blev rigtig flot af bugning så det var dejligt.. jeg havde tendens til uren hus inden jeg fik dem, og det hjalp gevaldigt at få p-piller... kan jeg også se nu jeg har smidt dem og er gravid

MEN! Jeg aldrig haft så mange hømørssvingninger, luft i maven og kvalme i tide og utide som da jeg fik pillerne

Anmeld

24. oktober 2009

stine_olesen

Jeg har efterhånden prøvet en del forskellige slags, men dem jeg tager nu yasmine er dem jeg har mindst bivirkninger af, kan blive meget følelses ladet under mens. Men det er slet ikke så kraftigt som det har været.

Anmeld

24. oktober 2009

tb

lige et lille nysgerrigt spørgsmål

jer som ikke tager p-piller pga bivirkningerne, hvad tager i så for at beskytte jer??

Tina

Anmeld

24. oktober 2009

A.

har taget p-piller i mange år uden bivirkninger

Anmeld

24. oktober 2009

Sofia24

tb skriver:

lige et lille nysgerrigt spørgsmål

jer som ikke tager p-piller pga bivirkningerne, hvad tager i så for at beskytte jer??

Tina

Jeg fik en spiral som 20-årig og den var jeg rigtig glad for  før det havde jeg spist p-piller i 4 år - uden bivirkninger!

Fik en spiral på trods af jeg aldrig havde født (man giver mest spiral til kvinder som har født) men fordi jeg ikke ville spise og "styre" min krop med de ting og hormoner der er i p-piller...

Lige nu, bruger vi ikke noget

Kram Sofia

Anmeld

24. oktober 2009

JonTri

Jeg tog p-piller 7 år før jeg stoppede og blev gravid. Har nu været på dem i et år og det er en meget anderledes oplevelse. Migræne flere gange i måneden, nedsat sexlyst og humørsvingninger...

Sådan var det sikkert også sidst, men nu ligger jeg mærke til det efter jeg har holdt pause - uden bivirkninger selvf.

Ville gerne hoppe af dem, men skal giftes til maj og vil ikke være gravid der

Når jeg hopper af dem engang så er det slut med at æde det stads.

Anmeld

26. september 2010

MoniqueMadsen

Jeg fik også overfladisk årebetændelse  - har gået med støttestrømper og lavet en masse øvelser, hvor jeg hæver benene. Dog er jeg glad for, at blodproppen ikke sad dybere ind i musklen. Ifølge http://www.sundhedslex.dk/aarebetaendelse.htm kan dyb årebetændelse forårsage lungeemboli - dvs. at blodproppen "vandrer" op til lungernre. Så jeg skal vist være glad for, at min blodprop kun sad yderst ved huden. Tør ikke at starte med p-piller igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.