Bivirkninger ved p-piller....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.699 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Tina2

Har nogle af jer haft bivirkninger af p-piller, og hvilke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

VB

Ja, Kvalme, kvalme og kvalme samt blødningsforstyrrelse, og utilpashed. Kom først efter jeg havde taget dem i 10 år og da jeg stoppede fik jeg det bedre. Fik også lige 2 børn ud af at stoppe, hvilket ikke lige var planen, men det bedste der er sket for os!

Anmeld

23. oktober 2009

Klumpe-dumpe

jeps en vægtøgning på 17 kg. på meget kort tid

Anmeld

23. oktober 2009

mt-baby

Jeg har i mange år døjet med at mine hovedpiner ofte blev til migræne! Havde migræne nok 4-5 gange om måneden når det var værst og det har stået på on/off i 10 år. Nu er jeg så stoppet på p-piller for tre måneder siden og har ikke haft migræne siden! Det er super dejligt at have fundet ud af det og jeg vil aldrig mere tage det skidt igen!!

Mistænker du selv bivirkninger siden du spørger?

Anmeld

23. oktober 2009

Tina2

mt-baby skriver:

Jeg har i mange år døjet med at mine hovedpiner ofte blev til migræne! Havde migræne nok 4-5 gange om måneden når det var værst og det har stået på on/off i 10 år. Nu er jeg så stoppet på p-piller for tre måneder siden og har ikke haft migræne siden! Det er super dejligt at have fundet ud af det og jeg vil aldrig mere tage det skidt igen!!

Mistænker du selv bivirkninger siden du spørger?

Sad bare og læste om bivirkninger ved dem.... Så ville egentlig bare lige høre om I havde haft/har nogle. Jeg har taget i mange år, og har kun holdt pauser da jeg skulle blive gravid.

Anmeld

23. oktober 2009

Plysbjørnen

Har nogle af jer haft bivirkninger af p-piller, og hvilke?

Ja jeg var så uheldig at få overfladisk årebetændelse i mit knæ... Det er sådan en pæn måde og sige at jeg har haft en overfladisk blodprop i benet...

Så mine p-piller blev taget fra mig med øjeblikkelig virkning og må ikke få dem igen...

Anmeld

23. oktober 2009

otlitrom

Jeg blev depressiv af mine.. Og fik frygtelig uren hud i ansigtet. Nu har vi jo så været igang med projekt baby i en evighed, men når jeg engang skal have p-piller igen, så skal jeg nok regne med at prøve mig lidt frem..

Anmeld

24. oktober 2009

CarinaSB

Jeg tabte mig af mine .. Hele 44 kg .. Men gjorde nu heller ikk noget .. havde en vægt der sagde 107 kg ..

Anmeld

24. oktober 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

jeps en vægtøgning på 17 kg. på meget kort tid

Årh den keg frygtede og tror jeg blev ramt af også. Er bare svært at komme af med, men igen tør ikke skifte mærke hvis nu man så igen tager på af dem

Anmeld

24. oktober 2009

Vingummien

CarinaSD skriver:

Jeg tabte mig af mine .. Hele 44 kg .. Men gjorde nu heller ikk noget .. havde en vægt der sagde 107 kg ..

Gjorde jeg også første gang jeg begyndte på p-piller men da jeg startede igen efter jeg havde født så kom der en del kg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.