Hvor tidlig larm i feriecenter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2020

Soonmom

Altså mine børn larmer og det gør de uanset om de har fået lov eller ej. Både når de leger og når de skændes. 

Jeg forsøger dog at holde dem inde indtil 8, men jeg kunne godt forestille mig at det var lidt svært i en hytte hvor der måske ikke er så meget at lave.

(jeg bliver så mere generet af folk der larmer efter 19, hvor mine unger sover ) men alle skal jo kunne være der 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2020

Missyou

Mine børn kunne sagtens være dem der larmer tidligt. De er lidt højrøstede og det kan være kedeligt inde i en hytte. Til gengæld sover de altid kl 19, og der bliver jeg vildt irriteret over der er børn der larmer til tæt på midnat 

Anmeld Citér

22. juli 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Ville ikke sende ud og lege før 08. Har man børn der vågner tidligt og keder sig ( og af uransaglige årsager ikke kan holdes inde med indendørs aktiviteter som læse bøger, spille spil osv) er der jo intet dee forhindre en i at gå en tur med sit barn væk fra sovende mennesker - en gåtur på stranden/skoven kl 07 om morgen kan jo også være hyggeligt, men det kræver selvfølgelig noget voksenengagement. 

Anmeld Citér

22. juli 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Janey skriver:

Da jeg alligevel ligger og ikke kan sove mere pga larm fra andre hytter er jeg nysgerrig efter hvor tidligt I ville lade jeres børn løbe og råbe og lege uden for i et feriecenter hvor der ligger mange hytter tæt?

Børnene i hytten overfor har løbet ude og råbt meget højt fra lidt før kl 7. I to andre hytter stod 2 børn og råbte hej til hinanden næsten uafbrudt i 5 min allerede 6.30. 

I nat tager jeg ørepropper i og så er det formentlig ikke noget problem men vores børn ville aldrig få lov til at løbe ude og larme før kl 8.

Altså hvis det er hver morgen(lyder som det var i morges), og der er regler for hvornår der skal være stille, er det vel bare at fortælle dem til dem der styrer det. 

Men hvis der ikke er, er det vel det samme som at nogen larmer hele aftenen, hvor nogle børn sover, eller voksne går i seng, fordi deres børn vågner tidligt. 

Det er lidt besværligt, hvis der ikke er regler for ro, for de gør jo ikke noget forkert(det er vel også sådan derhjemme.. ), ligesom dem der er oppe længe og har det sjovt, heller ikke gør. (jeg har sovet lige ud til en gård, hvor der blev festet.. ) 
Altså jeg ville selv holde dem inde, men sådan ser alle bare ikke på det, og det kan være svært at holde større børn inde. 

Det stinker at blive vækket tidligt. Men prøv at hør om der er stille regler. 

Anmeld Citér

22. juli 2020

kamikaze

Jeg ville holde børnene inde til kl 8, men hvis jeg skal være helt ærlig er det forekommet at de var ude tidligere fordi de vågner meget tidligt og det føles nogle gange som om klokken er langt mere end den reelt er. Men det er helt indenfor at gøre opmærksom på at det altså stadig er ret tidligt.

Anmeld Citér

23. juli 2020

Anonym

Det virker på mig som om i ved hvor disse børn høre til så en mulighed kunne værre at tag en rolig snak med forældre det kunne jo værre de var fredelig og genre ville vise hensyn man en andre ting jeg har svært ved at forestillet mig at der inden regler er sådan et sted

Anmeld Citér

23. juli 2020

Abracadabra

Det er vel forventeligt sådan et sted? 

Anmeld Citér

23. juli 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det er da almindeligt hensyn til andre mennesker at man ikke bare lader sine børn larme løs, uanset om det er tidlig morgen eller sen aften. Det kan godt være det er et feriecenter men det giver for mig at se ikke carte blanche til at være ligeglad. Hvis man vil fyre den af fuldstændig uhæmmet så må man sgu blive hjemme i jordhulen.

Anmeld Citér

23. juli 2020

Mom

Profilbillede for Mom
IenFart skriver:

Det er da almindeligt hensyn til andre mennesker at man ikke bare lader sine børn larme løs, uanset om det er tidlig morgen eller sen aften. Det kan godt være det er et feriecenter men det giver for mig at se ikke carte blanche til at være ligeglad. Hvis man vil fyre den af fuldstændig uhæmmet så må man sgu blive hjemme i jordhulen.

Der er vel ikke tale om at fyre den uhæmmet af, når der er tale om børn der leger og råber? I alt fald ikke i min optik.

Jeg tænker at det nok ikke ville røre mig så meget med larm fra tidlig morgen, det ville nok mere røre mig med larm sen aften.

Anmeld Citér

23. juli 2020

Abracadabra

IenFart skriver:

Du har da sikkert ret - jeg fravælger altid sådan nogle steder, fordi jeg netop forventer meget skrig og skrål. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.