Tidligere tnbc (med ny profil)
Janey skriver:
Da jeg alligevel ligger og ikke kan sove mere pga larm fra andre hytter er jeg nysgerrig efter hvor tidligt I ville lade jeres børn løbe og råbe og lege uden for i et feriecenter hvor der ligger mange hytter tæt?
Børnene i hytten overfor har løbet ude og råbt meget højt fra lidt før kl 7. I to andre hytter stod 2 børn og råbte hej til hinanden næsten uafbrudt i 5 min allerede 6.30.
I nat tager jeg ørepropper i og så er det formentlig ikke noget problem men vores børn ville aldrig få lov til at løbe ude og larme før kl 8.
Altså hvis det er hver morgen(lyder som det var i morges), og der er regler for hvornår der skal være stille, er det vel bare at fortælle dem til dem der styrer det.
Men hvis der ikke er, er det vel det samme som at nogen larmer hele aftenen, hvor nogle børn sover, eller voksne går i seng, fordi deres børn vågner tidligt.
Det er lidt besværligt, hvis der ikke er regler for ro, for de gør jo ikke noget forkert(det er vel også sådan derhjemme.. ), ligesom dem der er oppe længe og har det sjovt, heller ikke gør. (jeg har sovet lige ud til en gård, hvor der blev festet.. )
Altså jeg ville selv holde dem inde, men sådan ser alle bare ikke på det, og det kan være svært at holde større børn inde.
Det stinker at blive vækket tidligt. Men prøv at hør om der er stille regler.
Anmeld
Citér