Hvor tidlig larm i feriecenter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
19 svar
40 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juli 2020

Janey

Profilbillede for Janey

Da jeg alligevel ligger og ikke kan sove mere pga larm fra andre hytter er jeg nysgerrig efter hvor tidligt I ville lade jeres børn løbe og råbe og lege uden for i et feriecenter hvor der ligger mange hytter tæt?

Børnene i hytten overfor har løbet ude og råbt meget højt fra lidt før kl 7. I to andre hytter stod 2 børn og råbte hej til hinanden næsten uafbrudt i 5 min allerede 6.30. 

I nat tager jeg ørepropper i og så er det formentlig ikke noget problem men vores børn ville aldrig få lov til at løbe ude og larme før kl 8.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac

Det får mine børn heller ikke lov til. Det er først ved 8-9 tiden

Anmeld Citér

22. juli 2020

Sprit25

Jeg vil også sige kl 8! 

Anmeld Citér

22. juli 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg forstår godt nogen kan blive generet af det - men det ville aldrig røre mig det mindste 

Anmeld Citér

22. juli 2020

MorTil3+

Vi er på camping og her skal der være ro fra 22-08.

Anmeld Citér

22. juli 2020

StjerneFrø

Mine børn ville ikke lege udenfor før tidligst 08.30. 
Men vi er heller ikke typerne der slår græs mellem 12-15 derhjemme og prøver at tage hensyn til vores omgivelser. 

Anmeld Citér

22. juli 2020

LSS

om jeg ville give mine børn lov til at lege og løbe rundt udenfor kl 7 om morgenen. Ja det ville jeg nok. De skal selvfølgelig ikke RÅBE og skrige som du nævner, men det tror jeg nu heller ikke nogen giver deres børn lov til. Ingen forældre gider høre på RÅBERI. Men børn der leger og hygger sig genere ikke mig. Heller ikke kl 7 om morgenen.

hvis det genere sig så gå hen og skal med forældrene.  

mine børn er 2, 4, 6 og 9. De to yngste er i fuld gang med sjov og leg alle dage længe før kl 8. 

Anmeld Citér

22. juli 2020

Babilooo

Tror det afhænger meget af hvilke børn man har. Mine børn skal selvfølgelig vise hensyn og ikke  larme. Men vores børn er altså A mennesker og dagen starter uanset ferie/ weekend ca. kl 5.30.

Herhjemme har vi spist morgenmad, støvsuget eller vasket tøj, leget osv når klokken er 9.

Anmeld Citér

22. juli 2020

serinasmor

Janey skriver:

Da jeg alligevel ligger og ikke kan sove mere pga larm fra andre hytter er jeg nysgerrig efter hvor tidligt I ville lade jeres børn løbe og råbe og lege uden for i et feriecenter hvor der ligger mange hytter tæt?

Børnene i hytten overfor har løbet ude og råbt meget højt fra lidt før kl 7. I to andre hytter stod 2 børn og råbte hej til hinanden næsten uafbrudt i 5 min allerede 6.30. 

I nat tager jeg ørepropper i og så er det formentlig ikke noget problem men vores børn ville aldrig få lov til at løbe ude og larme før kl 8.

feriecentre og campingpladser plejer at have område regler om hvornår der skal være ro - og de regler der er plejer vi at overholde

Anmeld Citér

22. juli 2020

Sprit25

Tjullehej skriver:

Tror det afhænger meget af hvilke børn man har. Mine børn skal selvfølgelig vise hensyn og ikke  larme. Men vores børn er altså A mennesker og dagen starter uanset ferie/ weekend ca. kl 5.30.

Herhjemme har vi spist morgenmad, støvsuget eller vasket tøj, leget osv når klokken er 9.

Men derfor kan man jo godt holde sine børn inde. Min datter er a menneske og kunne lege ude til kl 21. Men det får hun ikke lov til, da naboerne måske ikke synes det er fedt med en 6 årige der larmer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.