Hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Det har stået på i årevis.

Det er ok at have ondt af sig selv i starten, men der findes også grænser for selvpineri.

Så jo, hun skal stoppe det klynkeri og komme ind i kampen og sige stop!

Hun skal sige stop ja. Det kan vi hurtigt blive enige om. Og hun skal ud af det.

men dertil og sidde og sparke til en der ligger ned med så uempatisk svar som dit. Og tilmed gemt bag en anonym knap. Det er bare ikke ok. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Prøv at vende den om. Hvis du var kørt sur i det hele, du havde én, der ordnede alt for dig, så der ikke var forpligtelser, OG du ikke elskede din partner mere, så ville du også flygte ud af huset. Hvis du så blev mødt af en træt, trist, klynkende, klamrende ægtefælle, så ville du ikke engang have lyst til at gøre noget ved det. Eneste lille lys er, at han stadig vil have sex, hvilket måske kunne tyde på, at han ikke allerede har fundet en anden.

Rejs dig. Kom ud af offerrollen. Stop klynkeriet.

Andre har gjort det før dig, du kan godt klare det.

De fleste vil fortælle om et meget bedre liv uden ægtefællen, og der er også en ny kærlighed derude et sted.

Sikke dog er ubarmhjertigt svar

Anmeld Citér

22. juli 2020

Anonym trådstarter

Tak for jeres ord , også det hårde. Jeg kan se hvad I mener men det er hårdt når man står i det. Jeg vil heller være alenemor end det ægteskab jeg er i. Jeg er familie menneske, han er ikke. Vi er vokset fra hinanden, tror jeg. Han har før været utro( skrevet sammen) hvorfor jeg ikke stoler længere på ham.

Anmeld Citér

22. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Tak for jeres ord , også det hårde. Jeg kan se hvad I mener men det er hårdt når man står i det. Jeg vil heller være alenemor end det ægteskab jeg er i. Jeg er familie menneske, han er ikke. Vi er vokset fra hinanden, tror jeg. Han har før været utro( skrevet sammen) hvorfor jeg ikke stoler længere på ham.

Må jeg spørger hvorfor su valgte at få sidste barn med ham når i har haft problemer i mange år og han tilmed har været utro? 

Anmeld Citér

22. juli 2020

LSS

Anonym skriver:

Prøv at vende den om. Hvis du var kørt sur i det hele, du havde én, der ordnede alt for dig, så der ikke var forpligtelser, OG du ikke elskede din partner mere, så ville du også flygte ud af huset. Hvis du så blev mødt af en træt, trist, klynkende, klamrende ægtefælle, så ville du ikke engang have lyst til at gøre noget ved det. Eneste lille lys er, at han stadig vil have sex, hvilket måske kunne tyde på, at han ikke allerede har fundet en anden.

Rejs dig. Kom ud af offerrollen. Stop klynkeriet.

Andre har gjort det før dig, du kan godt klare det.

De fleste vil fortælle om et meget bedre liv uden ægtefællen, og der er også en ny kærlighed derude et sted.

Du er SIMPELTHEN FOR MEGET! Hvor er du bare grim og led i din mund!!!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.