Anonym skriver:
Jeg er knust, jeg græder , min mave gør ondt. Vi har været godt i 12 år. Og har 3 børn sammen den yngste 2 mdr. vi har det seneste pr.år haft mange skænderier og har da også gået fra hinanden flere gange og fundet sammen igen. Nu er den galt igen . Det handler om det samme. Han giver mig ikke tid sammen med ham, omsorg, kærlighed og nærhed. Han er ude til sent nat stort set hver Aften. Kommer hjem ved 2-3 tiden om natten. Er på sin mobil når han endelig er hjemme og snakker kun med mig når han vil i seng med mig. Hver gang jeg snakker med ham ender det med at han pakker sine ting og jeg skal tigge ham om at blive. Jeg er træt, jeg kan ikke mere. Hvad skal jeg gøre. Har 3 børn som jeg skal være alene med. Hvad vil andre sige. Jeg er knust.
Prøv at vende den om. Hvis du var kørt sur i det hele, du havde én, der ordnede alt for dig, så der ikke var forpligtelser, OG du ikke elskede din partner mere, så ville du også flygte ud af huset. Hvis du så blev mødt af en træt, trist, klynkende, klamrende ægtefælle, så ville du ikke engang have lyst til at gøre noget ved det. Eneste lille lys er, at han stadig vil have sex, hvilket måske kunne tyde på, at han ikke allerede har fundet en anden.
Rejs dig. Kom ud af offerrollen. Stop klynkeriet.
Andre har gjort det før dig, du kan godt klare det.
De fleste vil fortælle om et meget bedre liv uden ægtefællen, og der er også en ny kærlighed derude et sted.
Anmeld
Citér