Hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.610 visninger
14 svar
37 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juli 2020

Anonym trådstarter

Jeg er knust, jeg græder , min mave gør ondt. Vi har været godt i 12 år. Og har 3 børn sammen den yngste 2 mdr. vi har det seneste pr.år haft mange skænderier og har da også gået fra hinanden flere gange og fundet sammen igen. Nu er den galt igen . Det handler om det samme. Han giver mig ikke tid sammen med ham, omsorg, kærlighed og nærhed. Han er ude til sent nat stort set hver Aften. Kommer hjem ved 2-3 tiden om natten. Er på sin mobil når han endelig er hjemme og snakker kun med mig når han vil i seng med mig. Hver gang jeg snakker med ham ender det med at han pakker sine ting og jeg skal tigge ham om at blive. Jeg er træt, jeg kan ikke mere. Hvad skal jeg gøre. Har 3 børn som jeg skal være alene med. Hvad vil andre sige. Jeg er knust. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2020

LSS

Hvis jeg var din veninde og jeg fortalte dig det du skriver der, hvad ville du så sige til mig?

Mit råd til dig: kom væk. Hvorfor overholder ydmyge sig selv på den måde. Manden elsker dig tydeligvis ikke. Du fortjener bedre. 

Anmeld Citér

20. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er knust, jeg græder , min mave gør ondt. Vi har været godt i 12 år. Og har 3 børn sammen den yngste 2 mdr. vi har det seneste pr.år haft mange skænderier og har da også gået fra hinanden flere gange og fundet sammen igen. Nu er den galt igen . Det handler om det samme. Han giver mig ikke tid sammen med ham, omsorg, kærlighed og nærhed. Han er ude til sent nat stort set hver Aften. Kommer hjem ved 2-3 tiden om natten. Er på sin mobil når han endelig er hjemme og snakker kun med mig når han vil i seng med mig. Hver gang jeg snakker med ham ender det med at han pakker sine ting og jeg skal tigge ham om at blive. Jeg er træt, jeg kan ikke mere. Hvad skal jeg gøre. Har 3 børn som jeg skal være alene med. Hvad vil andre sige. Jeg er knust. 

Stop med at tigge ham om at blive! I har 3 børn sammen og de skal dælme da ikke opleve at far er en yoyo der springer ind og ud af hjemmet. Det må da gøre dem mega utrygge! 
Bed ham tage det hele med næste gang han smutter, for han skal ikke regne med at han får lov at komme tilbage.

Du bliver en meget bedre alene mor, end du er med en så ustabil mand, der ikke gør dig lykkelig alligevel. 
Og det er selvfølgelig ikke sjovt med en lille en på 2 mrd, men du må trække på dit netværk alt det du kan og så er jeg sikker på du får det bedre på den anden side.

Held og Lykke 

Anmeld Citér

20. juli 2020

Babilooo

Hvad andre vil sige..?? De vil sige, at du er den sejeste mor der tænker på sig selv og sine børn.

Du fungereR jo tydeligvis kun op hans nåde - stop med det og opret et godt liv for dig selv. Ingen mand eller kvinde er værd at tigge for! Og specielt da ikke en paphat som din mand.

Pak dine ting og børnene eller smid ham ud.

og hvor er han henne? Hos prostituerede, en elskerinde, venner, byen?  Det lyder helt vild at du accepterer, de vilkår du har 

Anmeld Citér

20. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Prøv at vende den om. Hvis du var kørt sur i det hele, du havde én, der ordnede alt for dig, så der ikke var forpligtelser, OG du ikke elskede din partner mere, så ville du også flygte ud af huset. Hvis du så blev mødt af en træt, trist, klynkende, klamrende ægtefælle, så ville du ikke engang have lyst til at gøre noget ved det. Eneste lille lys er, at han stadig vil have sex, hvilket måske kunne tyde på, at han ikke allerede har fundet en anden.

Rejs dig. Kom ud af offerrollen. Stop klynkeriet.

Andre har gjort det før dig, du kan godt klare det.

De fleste vil fortælle om et meget bedre liv uden ægtefællen, og der er også en ny kærlighed derude et sted.

Anmeld Citér

20. juli 2020

Nielsen333

Anonym skriver:

Prøv at vende den om. Hvis du var kørt sur i det hele, du havde én, der ordnede alt for dig, så der ikke var forpligtelser, OG du ikke elskede din partner mere, så ville du også flygte ud af huset. Hvis du så blev mødt af en træt, trist, klynkende, klamrende ægtefælle, så ville du ikke engang have lyst til at gøre noget ved det. Eneste lille lys er, at han stadig vil have sex, hvilket måske kunne tyde på, at han ikke allerede har fundet en anden.

De fleste vil fortælle om et meget bedre liv uden ægtefællen, og der er også en ny kærlighed derude et sted.

Synes godt nok du er uempatisk. TS bliver jo tydeligvis udnyttet på det groveste af sin partner. Helt klart hun selv har et ansvar for at komme væk, men manden har da dælme også et ansvar for hvordan han behandler kvinder!!! Og nej, jeg ville godt nok ikke gøre som ham hvis jeg var i hans sted. Ville ALDRIG kunne få mig selv til at misbruge et andet menneske på den måde. Han er tydeligvis følelsesmæssigt afstumpet. 

Anmeld Citér

20. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Godt nok usympatisk at sparke til en der ligger ned. 

Ts har sq ret til at klynke i den situation hun står i. 

TS: du skal ud af det forhold. Det vil være bedst for dig og dine børn. I fortjener bedre. 

Anmeld Citér

20. juli 2020

Janet1989

Stop med at få ham hjem igen og igen , han gider jo tydeligvis ikke at være der og gider åbenbart ikke hans familieliv. Og når han er ude til så sent - har han en anden? 
tænk på hvilket billede du sætter op for dine børn, at det er okay at far er en idiot overfor mor??

Anmeld Citér

20. juli 2020

Anonym

Det er så nemt af fortælle andre hvad de skal gøre men det er ikke altid nemt for den med problemet at føre det ud i livet fordi det ofte handler om at tørre at sige fra men du skal pas på dig selv og sige fra før han ødelægger dig helt 

Anmeld Citér

20. juli 2020

Anonym

AnoMor skriver:

Godt nok usympatisk at sparke til en der ligger ned. 

Ts har sq ret til at klynke i den situation hun står i. 

TS: du skal ud af det forhold. Det vil være bedst for dig og dine børn. I fortjener bedre. 

Det har stået på i årevis.

Det er ok at have ondt af sig selv i starten, men der findes også grænser for selvpineri.

Så jo, hun skal stoppe det klynkeri og komme ind i kampen og sige stop!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.