p pille råd .. hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2020

AnoMor

Kir skriver:

Altså flere undersøgelser viser at risikoen for blodpropper at størst de første mdr efter man starter med p-pillerne igen. Så det er nok bedre at tage dem fast, medmindre der går mere en 6 mdr mellem du starter op... 

Okay det vidste jeg ikke. Men tager dem som sagt kun i perioder. Nogle gange går der et par måneder igennem, andre gange halve år og har også gået i over 1 år. Det er ikke noget fast system jeg kører. Det er bare op til hvis jeg skal noget hvor en menstruation kan være en hæmsko. 
f.eks på photoshoot. Så er det ikke fedt at have i mens pga mavepine osv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2020

Kir

AnoMor skriver:

Okay det vidste jeg ikke. Men tager dem som sagt kun i perioder. Nogle gange går der et par måneder igennem, andre gange halve år og har også gået i over 1 år. Det er ikke noget fast system jeg kører. Det er bare op til hvis jeg skal noget hvor en menstruation kan være en hæmsko. 
f.eks på photoshoot. Så er det ikke fedt at have i mens pga mavepine osv. 

Det er jo også fint hvis du synes det fungerer, ville bare lige advare om at det ikke er helt uden risiko 

Anmeld Citér

17. juli 2020

AnoMor

Kir skriver:

Det er jo også fint hvis du synes det fungerer, ville bare lige advare om at det ikke er helt uden risiko 

Det er også pænt af dig 

men er nu ikk bekymret. 

Anmeld Citér

17. juli 2020

Anonym trådstarter

Mange tak for alle jeres svar!! ha en dejlig weekend

Anmeld Citér

17. juli 2020

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg er altid begyndt på p-pillere 1. Mens dag. min krop kunne godt finde på at begynde at pletbløde hvis jeg startede med at tage dem midt i én periode. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.