Kreditforenings lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2020

Pb18

Vil også sige - gå i banken. Du har intet at miste. Og dem der synes at banken er tunge at danse med, jamen, det er måske pga noget i deres økonomi, du ikke kender til. 

Og er din bank tung at danse med, så prøv en anden. Hvis du allerede har fået en lånebevis, så står der på det hvor længe det gælder. 

Jeg ville aldrig turde at låne uden om banken (der er forskellige tilbud), og især ikke på en formodning om at banken ikke vil være med.

Og uanset hvad, kan det være en ide at spørge andre banker, da det jo kunne være at en anden bank havde et bedre tilbud til dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2020

Anonym trådstarter

Pb18 skriver:

Vil også sige - gå i banken. Du har intet at miste. Og dem der synes at banken er tunge at danse med, jamen, det er måske pga noget i deres økonomi, du ikke kender til. 

Og er din bank tung at danse med, så prøv en anden. Hvis du allerede har fået en lånebevis, så står der på det hvor længe det gælder. 

Jeg ville aldrig turde at låne uden om banken (der er forskellige tilbud), og især ikke på en formodning om at banken ikke vil være med.

Og uanset hvad, kan det være en ide at spørge andre banker, da det jo kunne være at en anden bank havde et bedre tilbud til dig 

Jeg har tidligere snakket med banken om huskøb / lån og fik besked på hvad jeg kunne låne for . Jeg har ikke fået noget bevis på dette , så om banken har ændret mening ved jeg jo ikke . Nu er der jo forskel på banker og vores er ikke lige til at danse med .  Jeg er ikke ude i allemulig løsninger men var ikke klar over om man skulle igennem vanken for at låne ved kredit forening. Som sagt har jeg selv en større sum til at smide i projektet .

Anmeld Citér

16. juli 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Hvis du allerede nu, synes din bank er svær at danse med...hvorfor skifter du så ikke? Jeg ville ikke selv, ku holde ud at banken var en dårlig faktor i mit liv 

Anmeld Citér

16. juli 2020

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Hvis du allerede nu, synes din bank er svær at danse med...hvorfor skifter du så ikke? Jeg ville ikke selv, ku holde ud at banken var en dårlig faktor i mit liv 

Ja det burde jeg også . Men jeg har heldigvis ikke kontakt med dem  men et skifte er på ting med tiden .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.