Jeg kan ikke få g-punkts orgasme. Men det generer mig ikke overhovedet, da jeg sagtens kan få intense orgasmer alligevel
enten ved oralsex (som min kæreste ELSKER at udføre og nærmest gør hver eneste gang) eller ved selv at stimulere klitoris med fingrene mens han penetrerer
Min kæreste kan sagtens komme helt utrolig hurtigt, men han synes det er fedt at se og høre mig få orgasme, så han stopper ofte op og skifter til oral eller bare lige trækker vejret 2sek inden han fortsætter, for at det varer længere og jeg kan nå at komme. Vi rammer sjældent klimaks samtidig, men jeg har ALTID fået minimum 3 orgasmer undervejs inden han kommer. Og hvis jeg ikke føler jeg er færdig, lader jeg ham bare ikke trække sig ud! Så må han pænt vente til jeg lige når en enkelt mere
haha
Det der med at manden ruller om på ryggen efter 2min pumpen, er jeg SÅ færdig med. Det har jeg prøvet i mine første parforhold, men sidst jeg blev single (da jeg var 25år) sagde jeg til mig selv at nu var det fandme slut med kedelig og utilfredstillende sex - i forholdende havde jeg haft meget svært ved at udtrykke mig omkring sex fordi det føltes som tabu og grænseoverskridende. Så jeg tog styringen og besluttede at jeg nægtede at være blufærdig omkring fx at røre ved mig selv imens. Og mændene ELSKEDE det seriøst. Sexen blev så meget bedre på alle måder. De blev helt vilde i varmen, ligesom min kæreste også er. Hans liderlighed og ego boostes helt vildt ved at jeg kommer mange gange når vi har sex, så det er ren winwin
Anmeld
Citér