G-punkts orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jaa. Men det fungerer bare sådan at jeg kommer nemt alene med klitoris. Og hvis vi evt har sex og ligger på ryggen og jeg så vil stimulere klitten, så føles det bare helt forkert fordi min ben-stilling ikke er som når jeg er alene. Nu er der pludselig en imellem benene på mig. Så det føles helt anderledes. Samtidig så mærker jeg heller ikke min stimulering særlig kraftig på klitten, når der foregår noget inden i.  og jeg har oftest lyst til at stoppe min stimulering fordi det inden i føles bedre (Men dog med garant IKKE fører til orgasme). Det er så sindsygt tricky. 

Hvad med at bruge en klitoris vibrator, så føles det både rigtig godt inden i og uden på, har aldrig kunnet komme bare med fingrene , så min lille vibrator er min faste følgesvend 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Kan du få en orgasme under sex uden selv at stimulere klitoris f.eks.? Jeg selv har i en alder af snart 30 ikke lykkedes med det, og ved at det ikke er så unormalt igen. Jeg har læst at kun 20 % kan få en sådan orgasme. Det gad jeg godt at undersøge ved en afstemning 

Jer som ikke kan, jeg gad godt at vide, hvordan I har det med det? Til tider er det fint for mig, men i perioder går det mig på. Min sexlyst er ret stor, og nok også større end min partners (vi sexer hver dag), og så snart han er færdig er jeg stadig totalt opstemt og klar på mere, men han er jo helt færdig.. Men jeg kan ikke så godt undvære min orgasme, så jeg "klarer den selv", hvor jeg kommer hver gang, alt fra et par gange om ugen til flere gange på en dag, alt efter lyst. Men hvor ville jeg dog ønske, at have nemt ved at få de her orgasmer med min partner. Hvorfor skal det være så satans svært  

Jeg kommer heller ikke ved finger, slik ell...

Altså jeg kan ikke få orgasme når min mand er oppe i mig. Men kan når han stimulerer både g-punkt og klitoris samtig. Orgasme er meget mere intens når han med fingrene stimulerer begge samtidig 

Anmeld Citér

11. juli 2020

Anonym

Masse forspil! Min mand ved han kommer nemmere end mig, så han sørger altid for at kæle godt og give mig et par orgasmer inden vi går rigtigt i gang (han er god med hænderne). Har altid mindst 1 orgasme (sværere for mig når jeg er gravid) og har toppet på en 7 stykker 

Anmeld Citér

11. juli 2020

Anonym

Jeg kan ikke få g-punkts orgasme. Men det generer mig ikke overhovedet, da jeg sagtens kan få intense orgasmer alligevel enten ved oralsex (som min kæreste ELSKER at udføre og nærmest gør hver eneste gang) eller ved selv at stimulere klitoris med fingrene mens han penetrerer  

Min kæreste kan sagtens komme helt utrolig hurtigt, men han synes det er fedt at se og høre mig få orgasme, så han stopper ofte op og skifter til oral eller bare lige trækker vejret 2sek inden han fortsætter, for at det varer længere og jeg kan nå at komme. Vi rammer sjældent klimaks samtidig, men jeg har ALTID fået minimum 3 orgasmer undervejs inden han kommer. Og hvis jeg ikke føler jeg er færdig, lader jeg ham bare ikke trække sig ud! Så må han pænt vente til jeg lige når en enkelt mere haha

Det der med at manden ruller om på ryggen efter 2min pumpen, er jeg SÅ færdig med. Det har jeg prøvet i mine første parforhold, men sidst jeg blev single (da jeg var 25år) sagde jeg til mig selv at nu var det fandme slut med kedelig og utilfredstillende sex - i forholdende havde jeg haft meget svært ved at udtrykke mig omkring sex fordi det føltes som tabu og grænseoverskridende. Så jeg tog styringen og besluttede at jeg nægtede at være blufærdig omkring fx at røre ved mig selv imens. Og mændene ELSKEDE det seriøst. Sexen blev så meget bedre på alle måder. De blev helt vilde i varmen, ligesom min kæreste også er. Hans liderlighed og ego boostes helt vildt ved at jeg kommer mange gange når vi har sex, så det er ren winwin  

Anmeld Citér

11. juli 2020

Anonym

Jeg kommer ikke af penetration, men det betyder ikke at jeg ikke kommer. Min mand sørger oftest for mig inden penetrationsdelen, ellers bagefter. Det betyder ikke at jeg ikke nyder penetration - slet ikke. 

Anmeld Citér

24. juli 2020

Anonym trådstarter

Wauw, procenterne taler sit ærlige sprog. Hvor er det egentlig æv at det skal være så meget svære (for mange kvinder) end for mænd. 

Men manden og jeg havde os en snak, og han har været god til at have fokus på det hver eneste gang lige siden, og jeg har fået mine orgasmer  Han synes ikke jeg er besværlig, men kun at det er dejligt jeg også nyder, så jeg må bare slå den følelse ud af hovedet, for den kan nemt fylde og forstyrre 

Anmeld Citér

24. juli 2020

Anonym trådstarter

Og, og, og. Han giver mig et stykke legetøj, jeg skal bare vælge  

Kender I nogle gode og troværdige hjemmesider, hvor den slags kan bestilles? 

Derudover så har jeg ingen kendskab til det, men hvis I kan anbefale nogle gode stykker "legetøj" til klit eller evt en kombi som også kan bruges oppe (ja jeg aner ikke noget om det), men så kom endelig med forslag og LINK´s 

Anmeld Citér

24. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Og, og, og. Han giver mig et stykke legetøj, jeg skal bare vælge  

Kender I nogle gode og troværdige hjemmesider, hvor den slags kan bestilles? 

Derudover så har jeg ingen kendskab til det, men hvis I kan anbefale nogle gode stykker "legetøj" til klit eller evt en kombi som også kan bruges oppe (ja jeg aner ikke noget om det), men så kom endelig med forslag og LINK´s 

Vi har en som er et form for samlesæt. Den ene del kan bruges til at stimuleren klitten med vibrationer og den anden det kan man køre op og ned langs hans ... så der er noget for begge. Ret godt til forspil og orgasmer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.