G-punkts orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Herhjemme jagter vi vores begges orgasmers og det bedste sex vi har er det hvor vi kommer samtidig. 

Oftest, hvis en af os er ved at komme, holder vi lidt pause med den og fortsætter med den anden.  Jeg vil sige, 8/10 gange vi har sex kommer vi begge under akten. De sidste 2 gange er fordi han er kommet før mig, men så færdiggøre vi altid mig sammen bagefter. 

Jeg synes det er lidt noget pladder at mænds orgasmer er ‘mere værd’ en kvinders, stopper sexen også når du er kommet selvom han ikke er? Eller er det kun den anden vej? 

Jeg tænker, at hvis man ønsker et bedre sexliv så må man i dialog med sin partner. Det nytter jo ikke noget at han tror alt er godt og du er fint tilfreds og du egentlig slet ikke er det. Men hvordan skal han vide det hvis du ikke har sagt hvad du ønsker af ham? Så tal med din mand, fortæl ham hvad du ønsker og ikke ønsker - de fleste mænd ( hvis de er ordentlige) vil gerne tilfredsstille deres partner, så jeg tænker du skal i dialog med ham. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg er fuldstændig enig! Hvorfor er jeg så "bange" for at være for besværlig  

Det behøver du slet ikke at være

Se omvendt på det, det er vel ham der er besværlig og egoistisk, hvis ikke han er interesseret i at du får en orgasme sammen med ham. 
I forhold til at vende sig til at i gør det sammen, så er det nok en periode og efter nogen tid vil det være mere “normalt” at komme sammen, end at du skal gøre det bagefter/alene. 
Det er en dejlig følelse, det handler ikke kun om sex, men også samhørighed, intimitet med videre at “afslutte” sammen

Anmeld Citér

10. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Altså nu har jeg den forståelse at mange kvinder ikke bliver færdig, og at mange endda faker- det kunne jeg aldrig finde på. Men jeg tror også at min partner har været vandt til at piger "blev færdige"- mange har da formentlig faket for han har haft flere engangsknald end kærester.. 

Og mit tidligere forhold tog vi heller ikke "hensyn" til min manglende orgasme som sådan. Det er som om at sex er slut når manden kommer. Jeg føler mig desværre besværlig selv om at jeg får det modsatte at vide, og får at vide at det er skide dejligt at han kan mærke jeg nyder det når jeg går efter en orgasme (jeg kan blive færdig på meget besværlige måder), men det er en smule akavet og jeg føler lige ud sagt at det er nemmest at udelade min orgasme og det piner mig sgu engang imellem..  

Skulle jeg så smide på banen, at "nu vil jeg gerne have at vi begge kommer. Så må vi arbejde på mig, når du er færdig"?. Årh jeg synes det er svært :-( 

Hvor jeg dog ville ønske der ikke var så mange som fakede den derude, det sætter kun os andre i et lys som om at der er noget galt med os, at vi "er i stykker". Jeg føler det er et tabu, og et helt fordrejet billede af virkeligheden. 

Ved han du onanerer efter sex? Jeg ville helt ærligt sige det til ham. At du har brug for også at blibe færdig efter sex. Enten før eller efter. Nogle gange har min mand lavet oral sex på mig inden selve sex delen og jeg har fået en eller flere orgasmer og så er det ikke så vigtigt at jeg også kommer inder selve sex delen. Andre gange rør jeg ved mig selv mens vi har sex og nogle gange gør han. Hvis jeg ikke er blevet færdig så ved han det udemærket og sørger lige for at hjælpe mig på vej :-) 

Vi snakker meget åbent om sex og hvad vi har lyst til osv. så det vil være helt unaturligt for mig ikke at kunne fortælle min mand at jeg ville prøve noget. Du behøver måske ikke sige til ham at sex altid har været utilfredsstillende for dig men måske selv begynde at stimulerer din klitoris under sex, sige du gerne vil fx en stilling hvor du sidder ovenpå, det er meget nemmere for mig at få g punkts orgasme deroppe, især når han egenligt gør arbejdet. Læg op til oral sex måske en 69er inden sex osv. 

Jeg tror du skal prøve at åbne lidt op for noget kommunikation omkring jeres sex liv. 

Anmeld Citér

10. juli 2020

Anonym

Må indrømme at jeg bliver helt overrasket når jeg læser denne tråd jeg har aldrig kunne få orgasme under sex. Og havde været sammen med den samme mand siden jeg var 17år vi gik fra hinanden da jeg var 26år jeg er nu 27år.

Og her hed det at sex var noget vi havde sammen når han kom var det ovre jeg har da tit lægget tilbage og tænkt at jeg ikke følte mig tilfredsstillet men trod at sådan var det bare? Vis jeg ville have orgasme var det noget jeg klared alene eller han gav mig oral sex en Sjælen gang i mellem som mest føletes akavet til sidst.

Håber da jeg finder en bedre partner næste gang kan jeg da godt høre 

Anmeld Citér

10. juli 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Må indrømme at jeg bliver helt overrasket når jeg læser denne tråd jeg har aldrig kunne få orgasme under sex. Og havde været sammen med den samme mand siden jeg var 17år vi gik fra hinanden da jeg var 26år jeg er nu 27år.

Og her hed det at sex var noget vi havde sammen når han kom var det ovre jeg har da tit lægget tilbage og tænkt at jeg ikke følte mig tilfredsstillet men trod at sådan var det bare? Vis jeg ville have orgasme var det noget jeg klared alene eller han gav mig oral sex en Sjælen gang i mellem som mest føletes akavet til sidst.

Det håber jeg også for din skyld

Da jeg først blev seksuel aktiv var det også sådan mine første kærester lagde op til at sex var. 
Men efter jeg mødte min mand som 14 årig og ham som 19 årig har vi lært meget om hinanden og er heldigvis blevet meget klogere

Anmeld Citér

10. juli 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Altså nu har jeg den forståelse at mange kvinder ikke bliver færdig, og at mange endda faker- det kunne jeg aldrig finde på. Men jeg tror også at min partner har været vandt til at piger "blev færdige"- mange har da formentlig faket for han har haft flere engangsknald end kærester.. 

Og mit tidligere forhold tog vi heller ikke "hensyn" til min manglende orgasme som sådan. Det er som om at sex er slut når manden kommer. Jeg føler mig desværre besværlig selv om at jeg får det modsatte at vide, og får at vide at det er skide dejligt at han kan mærke jeg nyder det når jeg går efter en orgasme (jeg kan blive færdig på meget besværlige måder), men det er en smule akavet og jeg føler lige ud sagt at det er nemmest at udelade min orgasme og det piner mig sgu engang imellem..  

Skulle jeg så smide på banen, at "nu vil jeg gerne have at vi begge kommer. Så må vi arbejde på mig, når du er færdig"?. Årh jeg synes det er svært :-( 

Hvor jeg dog ville ønske der ikke var så mange som fakede den derude, det sætter kun os andre i et lys som om at der er noget galt med os, at vi "er i stykker". Jeg føler det er et tabu, og et helt fordrejet billede af virkeligheden. 

Det er da ikke sikkert, at hans tidligere sexpartnere har faket. Ved onenightstands forventer kvinden ikke nødvendigvis en orgasme, men går efter et godt knald uden. 
Men - jeg synes, det er til at tude over, at den problemstilling, du rejser, er aktuel i 2020! Enhver mand og enhver kvinde burde vide, at kvinders orgasmer ofte kræver lidt mere, og enhver burde tage det som en selvfølge i et parforhold, at den del er lige så væsentlig som mandens orgasme. Men så længe, kvinder ikke sætter ord på det - og ligefrem ser sig selv som besværlige - har deres mænd ikke en jordisk chance for at forstå dem og vide, hvad de kan/skal gøre. 
Du er jo selv med til at føre problemet videre, hvis du og din partner går fra hinanden, og han møder en ny kvinde - i den tro, at du altid var tilfreds med hans indsats. 
Når det er sagt, fatter jeg heller ikke, at han mener, I er færdige efter hans orgasme. 

Et godt sexliv er begges ansvar. Du skal åbne munden og være indstillet på at hjælpe ham på vej, bedre sent end aldrig. En mulighed er også at købe en vibrator eller andet legetøj. Det er sjovt og spændende at lege, eksperimentere, prøve sig frem. Lad processen være en fest i sig selv, så det ikke bliver en målrettet orgasmejagt. 

Anmeld Citér

10. juli 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det er godt nok trist læsning. Som lærer i seksualundervisning forstår jeg simpelthen ikke, at I ikke er bedre oplyst - både du og din ex. Og så synes jeg, du begår en stor fejl ved at lægge ansvaret helt og holdent hos ham. Din næste partner har jo ikke en ærlig chance, hvis du ikke guider ham og fortæller, hvad du ønsker og har behov for. 

Tænk, hvis du serverede blomkål til maden flere gange om ugen i årevis i den tro, at din partner var glad for det - og det så gik op for dig en dag, at han virkelig ikke brød sig spor om det. Ville du ikke synes, det havde været rimeligt, at han havde fortalt dig det? 

Anmeld Citér

10. juli 2020

Anonym

Uh ha ... som en lidt moden kvinde på 44 vil jeg sige af det her med at fake er noget af det, der gør det svært for kvinder. Hvis man møder en mand,der kun har haft kvinder der faker - så virker det altså lidt for nemt. 

Man er ikke til besvær, hvis man ønsker en orgasme. Min er faring er, at manden mange gange efter en orgasme ikke er så liderlig - han er ligesom kommet. Og det er ikke så ophidsende, at blive slikke af en, som ikke er opstemt. Her slikker vi hinanden og har sex. Og så sørger min mand mand altid for at jeg kommer ved at han slikker mig. Det der er smart ved dette, er at jeg ikke bliver mindre liderlig af at komme. Og når man så går videre med at have sex, er man ekstra følsom og kan komme igen sammen. = alle er glade og ikke til “besvær”.

Anmeld Citér

10. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Du fortjener bedre. Det er godt nok dårlig sex. For nogle mænd handler det blot om at søge klimaks... men hvis det er det eneste man går direkte efter bliver der sjældent godt. 

Anmeld Citér

11. juli 2020

Anonym

Åh ja, kan sagtens forstå hvordan du har det... Har selv været i forhold da jeg var yngre hvor det var sådan. Men vil sige at jeg har i min singleperioder været sammen med lidt "ældre" mænd og de var meget mere indstillet på at jeg også skulle komme.

Min nuværende kæreste er på samme måde. De gange hvor jeg ikke er kommet mens vi har haft sex, har til dels været min egen skyld fordi jeg har haft enormt svært ved at sige "nu er det mig vi fokuserer på".

Jeg kan heller ikke udelukkende få g-punkts orgasme (er ret sikker på det er sker for meget få kvinder), så vi bruger en vibrator på klitoris og hans fingre eller pik på g-punktet.

Tror bare du må tage dig selv i nakken og tage den pinlige snak med ham - og måske ikke lige efter sex. Det er jo muligt at han faktisk ikke ved hvordan han skal hjælpe dig til en orgasme. Og så kan I måske prøve at gøre det lidt sjovt og eksperimenterende og prøve jer frem, uden kæmpe pres på at det SKAL ske - min erfaring er at det bare gør det endnu sværere at opnå.

Og så er det (desværre) altså ikke så unormalt ikke at komme under sex, har flere veninder som aldrig har fået en orgasme under sex. Så noget er helt sikkert gået galt i sex undervisningen i 90'erne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.