Hjælp til studiestart.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2020

ønskebørn74

Jeg skal i gang med at studerer om ikke så længe. Og skal derfor ud og købe en bærbar da jeg ikke har nogen. Samt betale for selve mit studie. 
banken har sagt nej til at hjælpe mig. Men en af mine venner snakkede så noget om at kommunen burde kunne hjælpe pga nogle hjælpe pakker til folk der skal starte uddannelse. 

er der nogen der ved om det er rigtigt? 

Dette er en super fin bærbar til studie til rimelig pris. De har god service og det er til at få en afdragsordning der. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg skal i gang med at studerer om ikke så længe. Og skal derfor ud og købe en bærbar da jeg ikke har nogen. Samt betale for selve mit studie. 
banken har sagt nej til at hjælpe mig. Men en af mine venner snakkede så noget om at kommunen burde kunne hjælpe pga nogle hjælpe pakker til folk der skal starte uddannelse. 

er der nogen der ved om det er rigtigt? 

https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/windows-barbar-computer/103949/hp-14-ck2853no-14-barbar-computer-sort

Anmeld Citér

11. juli 2020

Anonym trådstarter

Hvor er i søde.  

jeg har allerede en Lenovo. Det var den første og sidste Lenovo jeg nogensinde har investeret i.  Den købte den i 2014 og den har aldrig været i brug fordi der har været problemer med den fra dag et. 2 gange til reklamation og 3. Gang ville de ikke tage i mod den fordi de vidste de så skulle give mig en ny. (Fona lige inden de gik konkurs). 
så den har faktisk bare ligget i en skuffe i alle de år. Men jeg har her til aften prøvet at gendanne den og se om jeg kan bruge den indtil jeg har sparet sammen til noget ordenligt

Anmeld Citér

11. juli 2020

Anonym trådstarter

https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/windows-barbar-computer/103949/hp-14-ck2853no-14-barbar-computer-sort

Tak. Men har ikke penge til at købe nogen ny bærbar lige pt.  
må tage mig til takke med den gamle der altid har været problemer med  hvis jeg kan få den til st virke vel at mærke 

har kig på den jeg vil have, skal bare spare sammen til den først

Anmeld Citér

11. juli 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvor er i søde.  

jeg har allerede en Lenovo. Det var den første og sidste Lenovo jeg nogensinde har investeret i.  Den købte den i 2014 og den har aldrig været i brug fordi der har været problemer med den fra dag et. 2 gange til reklamation og 3. Gang ville de ikke tage i mod den fordi de vidste de så skulle give mig en ny. (Fona lige inden de gik konkurs). 
så den har faktisk bare ligget i en skuffe i alle de år. Men jeg har her til aften prøvet at gendanne den og se om jeg kan bruge den indtil jeg har sparet sammen til noget ordenligt

Funker den?

Anmeld Citér

11. juli 2020

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Funker den?

Har en it supporter på sagen. Han har siddet og arbejder på den siden kl 12 eller sådan noget gennem teamviewer. Han kan ikke finde fejlen 

Anmeld Citér

11. juli 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg vil godt slå et slag for bluecity ift pc! Der har jeg købt min studie PC igennem. Det er brugt elektronik, men fuld renset og opdateret og med 2 års garanti  

Jeg har behov for en temmelig stærk maskine da jeg bruger store programmer på mit studie, så jeg købte en decideret workstation fra Lenovo, en ThinkPad og den virker bare. Den kostede mig 6000 brugt gennem bluecity, men som sagt er det også en maskine der virkelig skal kunne slæbe noget. 

Hvis du skal bruge en alm PC til helt alm Office programmer, vil du snildt kunne få en PC til meget små penge hos dem  

Anmeld Citér

11. juli 2020

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg vil godt slå et slag for bluecity ift pc! Der har jeg købt min studie PC igennem. Det er brugt elektronik, men fuld renset og opdateret og med 2 års garanti  

Jeg har behov for en temmelig stærk maskine da jeg bruger store programmer på mit studie, så jeg købte en decideret workstation fra Lenovo, en ThinkPad og den virker bare. Den kostede mig 6000 brugt gennem bluecity, men som sagt er det også en maskine der virkelig skal kunne slæbe noget. 

Hvis du skal bruge en alm PC til helt alm Office programmer, vil du snildt kunne få en PC til meget små penge hos dem  

Tak. Har godt hørt om flere af den slags virksomheder der sælger brugt til forholdsvis billige penge med reklamation osv på  

men ved nu godt hvilken jeg vil have. Skal bare spare sammen til den. Også håber jeg at ham supporteren der har kæmpet ved den i snart 7 timer kan lave den jeg har som jeg så kan bruge til der er penge til ny

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.