Skoldkopper...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

Lone Jakobsen

WiitrioeN skriver:

ved du ca. hvad det koster? og havd gjorde i for at hjælpe jeres søn igennem det nu hvor han var så syg?

mener ikke det er ret dyrt... men det er mange år siden jeg købte det.

min søn blev indlagt på kolding sygehus, men det var så også et ekstremt tilfælde og han var kun 6 mdr. han havde dem inde i munden og ørene...han kastede alting op, havde høj feber og græd rigtigt meget.

vi gav ham lunkne bade og gav ham saftevand tilsat lidt salt i sutteflasken.... det var det eneste maven ville beholde nede.... men så slemt håber jeg selvfølgelig ikke det bliver for jeres datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

4xGreve

nutche skriver:

mener ikke det er ret dyrt... men det er mange år siden jeg købte det.

min søn blev indlagt på kolding sygehus, men det var så også et ekstremt tilfælde og han var kun 6 mdr. han havde dem inde i munden og ørene...han kastede alting op, havde høj feber og græd rigtigt meget.

vi gav ham lunkne bade og gav ham saftevand tilsat lidt salt i sutteflasken.... det var det eneste maven ville beholde nede.... men så slemt håber jeg selvfølgelig ikke det bliver for jeres datter

åh gud nej, det håber jeg heller ikke, hvor skrækkeligt...

Må jeg spøger hvorfor salt i saften?

Anmeld

23. oktober 2009

Lone Jakobsen

WiitrioeN skriver:

åh gud nej, det håber jeg heller ikke, hvor skrækkeligt...

Må jeg spøger hvorfor salt i saften?

ja det var virkelig slemt.

når man kaster meget op så kommer kroppen hurtigt til at mangle salt...så ved at tilsætte 1tsk salt til en liter saft, så får kroppen lidt næring. og så binder salt vandet i kroppen hvilket er en klar fordel da han ikke ku holde noget i sig.

Anmeld

23. oktober 2009

4xGreve

nutche skriver:

ja det var virkelig slemt.

når man kaster meget op så kommer kroppen hurtigt til at mangle salt...så ved at tilsætte 1tsk salt til en liter saft, så får kroppen lidt næring. og så binder salt vandet i kroppen hvilket er en klar fordel da han ikke ku holde noget i sig.

okay mange tak, det vil jeg huske!

Anmeld

23. oktober 2009

Lone Jakobsen

WiitrioeN skriver:

okay mange tak, det vil jeg huske!

ellers spørger du bare igen

Anmeld

24. oktober 2009

4xGreve

nutche skriver:

ellers spørger du bare igen

du skrev at hvis der var mere jeg var i tvivl om så skulle jeg bare skrive og det tilbud vil jeg gerne benytte mig af nu...

Altså jeg er næsten sikker på at Daniella har skoldkopper, men hvor lang tid går der fra de får første knop til udbrudet har toppet? og er det i forskellige mængder de kan få dem i? syntes nemlig ikke Daniella´s er slemt eller at der er mange men der er da nogen men havde nok bare i min vilde fantasi forstillet mig at det var over det hele og rigtig mange osv. men tror hun har mellem 15-30 prikker fordelt på hele kroppen og meget små...

hun er pylret og ked af det i perioeder og gider stadig ikke rigtig mad, drikker dog megeter beder end igår, og hun har fået panodil...

Anmeld

24. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
WiitrioeN skriver:

du skrev at hvis der var mere jeg var i tvivl om så skulle jeg bare skrive og det tilbud vil jeg gerne benytte mig af nu...

Altså jeg er næsten sikker på at Daniella har skoldkopper, men hvor lang tid går der fra de får første knop til udbrudet har toppet? og er det i forskellige mængder de kan få dem i? syntes nemlig ikke Daniella´s er slemt eller at der er mange men der er da nogen men havde nok bare i min vilde fantasi forstillet mig at det var over det hele og rigtig mange osv. men tror hun har mellem 15-30 prikker fordelt på hele kroppen og meget små...

hun er pylret og ked af det i perioeder og gider stadig ikke rigtig mad, drikker dog megeter beder end igår, og hun har fået panodil...

Da min søn var ca. 1 år havde han skoldkopper mens, at jeg var gravid. Min lægen sagde, at så længe, at jeg havde haft skoldkopper ville det ikke skade babyen i maven.

Min søn havde heller ikke særlig mange knopper - så det skal du bare være glad for, at din datter heller ikke har. Man kan købe noget salve på apoteket i håndkøb som kan tage kløen. Jeg kan ikke huske, hvad det hed, men det var godt. Luka fik ikke flere knopper i løbet af et par dage og han var syg i ca. 8 dage.

God bedring med din datter.

Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

24. oktober 2009

4xGreve

MoarHvidovre skriver:

Da min søn var ca. 1 år havde han skoldkopper mens, at jeg var gravid. Min lægen sagde, at så længe, at jeg havde haft skoldkopper ville det ikke skade babyen i maven.

Min søn havde heller ikke særlig mange knopper - så det skal du bare være glad for, at din datter heller ikke har. Man kan købe noget salve på apoteket i håndkøb som kan tage kløen. Jeg kan ikke huske, hvad det hed, men det var godt. Luka fik ikke flere knopper i løbet af et par dage og han var syg i ca. 8 dage.

rigtig rigtig rigtig mange tak for svar...

Anmeld

24. oktober 2009

Lone Jakobsen

MoarHvidovre skriver:

jamen er helt enig her.

det kan variere rigtigt meget. da min mellemste søn havde det var det heller ikke ret slemt. så nyd endelig hvis hun ikke får flere.

du kan se at det er toppet, simpelthen ved at der ikke længere kommer flere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.