Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
WiitrioeN skriver:
du skrev at hvis der var mere jeg var i tvivl om så skulle jeg bare skrive og det tilbud vil jeg gerne benytte mig af nu...
Altså jeg er næsten sikker på at Daniella har skoldkopper, men hvor lang tid går der fra de får første knop til udbrudet har toppet? og er det i forskellige mængder de kan få dem i? syntes nemlig ikke Daniella´s er slemt eller at der er mange men der er da nogen men havde nok bare i min vilde fantasi forstillet mig at det var over det hele og rigtig mange osv. men tror hun har mellem 15-30 prikker fordelt på hele kroppen og meget små...
hun er pylret og ked af det i perioeder og gider stadig ikke rigtig mad, drikker dog megeter beder end igår, og hun har fået panodil...
Da min søn var ca. 1 år havde han skoldkopper mens, at jeg var gravid. Min lægen sagde, at så længe, at jeg havde haft skoldkopper ville det ikke skade babyen i maven.
Min søn havde heller ikke særlig mange knopper - så det skal du bare være glad for, at din datter heller ikke har. Man kan købe noget salve på apoteket i håndkøb som kan tage kløen. Jeg kan ikke huske, hvad det hed, men det var godt. Luka fik ikke flere knopper i løbet af et par dage og han var syg i ca. 8 dage.
God bedring med din datter.
Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld