Skoldkopper...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.431 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

4xGreve

Ja vi var så ved lægen idag da Daniella ha 39.6 i febder, er sløv og vil hverken spise eller drikke (det har hun så ville efter hun er kommet i seng og fået panodil) han siger at hun har enten en virus eller også er hun ved at få skoldkopper (staves)...

Mit spørgsmål lyder så:

Hvordan regerede jeres børn på skoldkopper og hvor længe skulle i holde dem hjemme?

Knus Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Plysbjørnen

WiitrioeN skriver:

Ja vi var så ved lægen idag da Daniella ha 39.6 i febder, er sløv og vil hverken spise eller drikke (det har hun så ville efter hun er kommet i seng og fået panodil) han siger at hun har enten en virus eller også er hun ved at få skoldkopper (staves)...

Mit spørgsmål lyder så:

Hvordan regerede jeres børn på skoldkopper og hvor længe skulle i holde dem hjemme?

Knus Stina

Du skal holde hende hjemme til der er sår på alle knopperne... Den gang Laura havde skoldkopper, var hun også bare rigtig sløj...

Anmeld

23. oktober 2009

4xGreve

Trold skriver:

Du skal holde hende hjemme til der er sår på alle knopperne... Den gang Laura havde skoldkopper, var hun også bare rigtig sløj...

hvor længe vare det ca.? Og kan man spøger dumt hvorfor når der er sår på? de kan vel stadig smitte hvis der går hul på såret?

Anmeld

23. oktober 2009

4xGreve

Trold skriver:

Må man egentligt omgåes gravide når de har skoldkopper??

Anmeld

23. oktober 2009

Lone Jakobsen

ved mine har det været meget forskelligt... det har taget ca en uge for dem at blive raske....men min ene søn var virkelig syg af det...hvorimod min datter knap lod sig mærke af det.

man kan købe noget der hedder zink linament (staves?) på apoteket, det tager kløen.

Anmeld

23. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Mine børn havde rigtig mange skoldkopper, men de reagerede næsten ikke på det. Havde en lille smule feber, men de løb rundt og legede som de plejer, og sov fint om natten. Så et meget mildt forløb her

Mine unger var knap 1 år og 3 år da de havde skoldkopper.

God bedring med hende...

Anmeld

23. oktober 2009

Plysbjørnen

WiitrioeN skriver:

Må man egentligt omgåes gravide når de har skoldkopper??

Hvis den gravide har haft skoldkopper ja...

Anmeld

23. oktober 2009

4xGreve

Trold skriver:

Hvis den gravide har haft skoldkopper ja...

okay så det kan ikke skade barnet inde i maven?

Anmeld

23. oktober 2009

4xGreve

nutche skriver:

ved mine har det været meget forskelligt... det har taget ca en uge for dem at blive raske....men min ene søn var virkelig syg af det...hvorimod min datter knap lod sig mærke af det.

man kan købe noget der hedder zink linament (staves?) på apoteket, det tager kløen.

ved du ca. hvad det koster? og havd gjorde i for at hjælpe jeres søn igennem det nu hvor han var så syg?

Anmeld

23. oktober 2009

4xGreve

Rikke skriver:

Mine børn havde rigtig mange skoldkopper, men de reagerede næsten ikke på det. Havde en lille smule feber, men de løb rundt og legede som de plejer, og sov fint om natten. Så et meget mildt forløb her

Mine unger var knap 1 år og 3 år da de havde skoldkopper.

God bedring med hende...

håber det er det samme her og håber hun er klar til at komme i dp meget hurtigt igen da det er synd at der skal gå for længe nu hvor hun endelig er kommet godt igang deroppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.