Hvad gør jeg?? Sommerferie i fare??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2020

Babilooo

Ts ... hvad har du modet til at gøre lige nu..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2020

Babilooo

Hvordan går det med dig - er han kommer hjem fra arbejde..?

Anmeld Citér

4. juli 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Tænker også på dig...

Anmeld Citér

4. juli 2020

Babilooo

Hvordan går det? Læser du stadigvæk med...

Anmeld Citér

4. juli 2020

M4U

Ja. Jeg har læst alle indlæg igennem. 
Det er så vildt for når jeg læser jeres svar, så kan jeg godt se at det er fuldstændig ude i hampen!! 
Jeg går måske inderst inde og håber på at der er en anden måske hans venner eller familie der kan snakke med ham og fortælle ham, at hans opførsel altså ikke er ok. Han er fuldstændig ligeglad når det er mig der siger noget til ham. Min mening betyder ikke noget siger han. Men hvis det nu måske var hans far som han ser meget op til..... hvis bare han kunne få hans øjne op!! 

Jeg har levet med en mand som var stort set lige så slem som din mand i 13 år... Hold nu op hvor jeg takker en anden mand ofte for jeg blev forelsket i ham (ikke han jeg valgte efter jeg gik, men hvor var jeg glad for han var min helt) . Min eksmand var sur på mig hvis jeg var syg...!! F... Syg...hvis jeg havde migræne anfald så tændt han lyset i loftet..larmede og tog aldrig det mindste hensyn eller omsorg (kun når det lige passede ham) . Samtidig mente han ar jeg aldrig tog hensyn til ham når jeg stod op en søndag morgen! Fordi han gik altid sent i seng og havde jo brug for at sove længe i weekenden (han skulle altid sidde og glo i sin computer skærm!) 

Du skal bare ud af det der han skader dig... Jeg ved det har følt det på egen krop! 

Anmeld Citér

4. juli 2020

M4U

Anonym skriver:

Det er så vildt for når jeg læser jeres svar, så kan jeg godt se at det er fuldstændig ude i hampen!! 
Jeg går måske inderst inde og håber på at der er en anden måske hans venner eller familie der kan snakke med ham og fortælle ham, at hans opførsel altså ikke er ok. Han er fuldstændig ligeglad når det er mig der siger noget til ham. Min mening betyder ikke noget siger han. Men hvis det nu måske var hans far som han ser meget op til..... hvis bare han kunne få hans øjne op!! 

Han får aldrig hans øjne op.. Det er en sygdom... Han kan kun forstå hans behov aldrig børnene eller dine.... Andre som en dag ser ham sådan (for han gør det helt sikkert kun når i er alene med ham)

De vil ogås kunne forklare ham og så tror man han vil forstå.. Men han vil gøre det samme med alle på hans vej... Som jeg siger og ved i dag "For at elske et menneske skal der handling til"

Hans handlinger siger alt desværre.. 

Anmeld Citér

6. juli 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Hvad er status ts? 

Anmeld Citér

8. juli 2020

Nielsen333

Anonym skriver:

Ring til 1888 på et tidspunkt hvor han ikke er hjemme, og forklar dem situationen ligesom du har gjort her. Det er "Lev uden vold" der har den telefonlinje. Din mand udsætter både dig og jeres børn for vold, selvom det ikke er fysisk med slag og spark.

Tænk over at vi er så mange der kan genkende din mand fra dit opslag med svømmehallen, selvom du skriver anonymt. Synes du ikke det beviser hvor unormal hans adfærd er? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.