Invitere til fødselsdag, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2020

Sscm

Jeg invitere når jeg planlægger og finder en dato.....hvilket sker minimun 1 måned før....

Vi har her i huset et princip der hedder først med invitationen er den vi vælger, og derfor er vi selv ude i god tid - hvilket pgså bunder i jeg ikke er fan af en invitation i sidste øjeblik, og slet ikke hvis man som den der indbyder har vidst det længe før....fordi keg har behov for at planlægge og gerne i god tid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2020

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg inviterer altid lige så snart, jeg kender datoen for festen.

Min bror og hans familie har tit booket weekenderne mange måneder frem, så der er det vigtigt at melde datoen ud i god tid, hvis de skal kunne deltage.

Jeg sendte invitationer ud til vennerne i april, selvom jeg har fødselsdag i august, men da det er et aftenarrangement uden børn, ville jeg give dem god tid til at finde pasningsmuligheder.

Ift. at invitere med 1-2 ugers varsel, så ville vi få svært ved at deltage, fordi vi ofte allerede har planer.

Anmeld Citér

1. juli 2020

Bettybom

Vi blev inviteret til fødselsdag i sidste uge med dato sidst næsten sidst i august - dvs 8 uger før. Vi inviterede selv til min mands nu her og det er så 9 uger før. 

heg synes det er fint at invitere i god tid, så står det i kalenderen. 14 dage før - det hader jeg! Også ifht at man skal finde gave osv. 

min datter har fødselsdag den 13/9 og der tænker jeg også at vi snart sender en lille invitation ud. Har lagt en føler ud allerede  

Anmeld Citér

2. juli 2020

Hectar

Min søster inviterergerne til fødselsdage 2-5dage i forvejen og det irriterer mig grænseløst. Synes ikke man kan være det bekendt, når man allerede mange uger før ved at man vil holde noget. Personligt inviterer vi gerne til almindelige fødselsdage med mindst 4 ugers varsel og større fester med mindst 8 ugers varsel.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.