Jeg synes at for hvert barn jeg har fået har jeg mistet venner. Jeg har store børn og har fortsat med flokken hvor dem jeg kendte fra dengang nu er et andet sted i deres liv. Dem der tilgengæld kun har små børn nu, der er jeg måske lidt ældre og er vel også bare et andet sted. Og så er der barslerne hvor man har meget fravær for andre mennesker / jobbet og jeg arbejder aftenvagt med to ældre damer, - som er ovre pensionsalderen. De er søde men 20 år ældre end mig og igen et andet sted i deres liv.
generelt føler jeg mig også mindre værd end andre og at det er noget galt med mig, hvis jeg sammenligner mig m andre på de sociale medier som har vildt mange venner / følgere, selvom det jo kan være skide intetsigende og ligegyldigt. Jeg bliver nervøs for mine unger med den verden - hvis det skal betyde så meget og man måler sig selv ift det.
Jeg tænker efter denne barsel jeg skal skifte job og prøve skabe mig nogle nye relationer, men samtidig har jeg ikke et behov for mange venner. Og det skal helst være noget der ikke forpligter til at ses alt for tit, pga familie / hverdag / job. Mere noget træning / gå ture / drikke kaffe. Og det er bare svært synes jeg at nå til den “intimitet”.
nå ! Men du er ikke alene 
Anmeld
Citér