Hvilket job er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2020

Anonyma

Kære TS, 

Jeg arbejder indenfor feltet og der er flere muligheder for dig. 

Du kan søge om at komme ind som evt. Ufaglært vikar som medhjælper på et bosted for udsatte børn/unge. Og på den måde har du så tid nok til at finde ud af hvad du vil.

Derudover kan du uddanne dig til pædagog/socialrådgiver hvor du så efterfølgende aktivt søger de steder som arbejder med udsatte børn. 

Som en anden nævnte, så sidder en socialrådgiver ikke bare på kontoret. Det hele afhænger af den arbejdsplads du er ansat på. 

Held og lykke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2020

Anonym trådstarter

Anonyma skriver:

Kære TS, 

Jeg arbejder indenfor feltet og der er flere muligheder for dig. 

Du kan søge om at komme ind som evt. Ufaglært vikar som medhjælper på et bosted for udsatte børn/unge. Og på den måde har du så tid nok til at finde ud af hvad du vil.

Derudover kan du uddanne dig til pædagog/socialrådgiver hvor du så efterfølgende aktivt søger de steder som arbejder med udsatte børn. 

Som en anden nævnte, så sidder en socialrådgiver ikke bare på kontoret. Det hele afhænger af den arbejdsplads du er ansat på. 

Held og lykke 

Tak for svar

Jeg tror egentlig jeg har sværest ved at finde ud af om pædagog eller socialrådgiver giver mig de bedste muligheder

Anmeld Citér

15. juni 2020

Anonyma

Anonym skriver:

Tak for svar

Jeg tror egentlig jeg har sværest ved at finde ud af om pædagog eller socialrådgiver giver mig de bedste muligheder

Jeg ville sige at en pædagog har større muligheder for at få et job der 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Sscm

Anonyma skriver:

Jeg ville sige at en pædagog har større muligheder for at få et job der 

Pædagogfaget er på listen over hvor der opleves stor ledighed..... tror socialrådgiver er omtrent ved at være på samme plan.... begge har selvfølgelig betydning for hvor man bor henne i landet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.