Anonym skriver:
Der er intet sket og vi møder jævnligt hinanden hvor tonen er som altid. Men aftaler bliver bare ikke til noget og det er jeg ved at være ret træt af. Gider ærlig talt ikke mere.
Måske er hun ikke så god til det der spørgsmål med om I snart skal ses.
Måske skal du være mere konkret og skrive: Skal vi drikke en cola på torsdag kl. 15?
Så bliver hun nødt til at tage stilling til om det kan lade sig gøre.
Jeg er generelt okay til at det går begge veje i mine venskaber. Men jeg har én veninde, som jeg før i tiden så en gang om ugen(da jeg var på barsel) som har skrevet til mig nogle gange om vi snart skal ses. Og jeg er desværre kommet til at skrive det samme som din veninde. Det er ikke af ond vilje, jeg har bare været fyldt op. Job, 3 børn, mand, hus, have, biler på værksted, arbejde osv osv. Og når jeg så endelig har haft en fridag, har jeg bare haft behov for at hygge med min mand og vores mindste barn.
Og igår skrev hun til mig at hun havde ferie i næste uge om vi ikke skal ses og hvad dag jeg har fri. Det var på en måde en befrielse at hun skubbede til mig for at få fastsat en dag, for jeg vil hende virkelig gerne og vi hygger os rigtig meget når vi er sammen.
Nå det blev et lidt rodet svar. Men jeg synes du skal give det noget mere tid, hvis det ellers er en god veninde og I taler godt sammen når I ses.
Anmeld
Citér