Hej baby.dk
Jeg har en rigtig god veninde, som er mor til en lille pige som lige nu er på samvær ved faren.
deres samarbejde plejer egentlig at være super fint, men far har af en eller anden ukendt årsag set sig sur på mor. Han påstår mor drikker hver dag samt tager stoffer og at hun er uegnet til at være sammen med børn. Det er meningen pigen skal hjem fra samvær imorgen. Min veninde er selvfølgelig ked af beskyldningen (hun har aldrig rørt stoffer, hun drikker ej heller)
Når nu far kommer med pigen imorgen og aflevere hende til en han mener drikker hver dag og tager stoffer - hvordan ser det så ud for far når/hvis han går til kommunen med sine udtalelser?
Jeg har sagt til hende hun skal tage det helt roligt, da jeg ikke mener han så i virkeligheden er bekymret. For hvem aflevere sit barn til en man er overbevist om er på stoffer eller er fuld? Jeg ville ikke selv aflevere min dreng til hans far hvis jeg var helt og aldeles overbevist om han tog stoffer. Men hun er simpelthen så ked af det. Slutteligt vil jeg lige skrive at min veninde aldrig nogensinde har haft noget med kommunen at gøre på nogen som helst måde.
Kan i give jeres besyv med? Hun er her hos mig nu så hun følger med.
Tak på forhånd.
Anmeld
Citér