Nyt telt, hvilket har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79
merethe skriver:

Vi har en coleman cortes octagon 8

og den er rigtig fed. Man kan stå oprejst i hele teltet. Der er 2 døre i teltet, som er store så det er nemt at komme ind. Man kan lyne siderne af hele vejen rundt, hvilket er rigtig fedt. Det er helt vildt nemt at sætte op. 

Når jeg lige slåer det op, ser det ud som om, det "bare" er et stort rum? Tænker det ser mega fedt ud, men at det måske helst ska være, med 2 rum, med mulighed, for at lyne den ned, til 1 sove kabine, og gerne et lille fortelt, hvor man ka ha lidt ting og sko. Vh Stine 

Tror endeli

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2020

anna111

Profilbillede for anna111
StineW79 skriver:

Det ser godt nok også lækkert ud!

Har du fået det slået op, og hvis ja, hva syntes du så om det? Vh Stine 

Det er det osse syntes det er et virkelig stort og rummelig telt der er masser af plads til alle ens ting og god udluftning med myggenet 

Det eneste minus jeg lige kunne få øje på var der var nogle syninger der ikke var de pæneste og tasken teltet kommer i ikke kan bære vægten på teltet vis man går med det langt i håndtagene.

Men det trækker ikke nok ned til at jeg ikke ville købe teltet igen det er en billig pris for sådan et stort telt 

Anmeld Citér

29. maj 2020

merethe

Profilbillede for merethe
StineW79 skriver:

Når jeg lige slåer det op, ser det ud som om, det "bare" er et stort rum? Tænker det ser mega fedt ud, men at det måske helst ska være, med 2 rum, med mulighed, for at lyne den ned, til 1 sove kabine, og gerne et lille fortelt, hvor man ka ha lidt ting og sko. Vh Stine 

Tror endeli

Undskyld jeg først svare nu. Da vi i sin tid købte teltet, da fulgte der sådan et stykke stof med, så man kunne dele rummet op i 2. Vi har dog aldrig brugt den. Dengang vi købte teltet der så jeg, at man kunne få et fortelt til teltet. Fandt dog ingen forhandler i DK dengang så det har vi ikke. Men måske Forhandles den i DK nu

Anmeld Citér

30. maj 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79
merethe skriver:

Undskyld jeg først svare nu. Da vi i sin tid købte teltet, da fulgte der sådan et stykke stof med, så man kunne dele rummet op i 2. Vi har dog aldrig brugt den. Dengang vi købte teltet der så jeg, at man kunne få et fortelt til teltet. Fandt dog ingen forhandler i DK dengang så det har vi ikke. Men måske Forhandles den i DK nu

Det ville være smart! Syntes jeg har været rundt til et par steder nu, og de siger at de stoppede med at sælge telte i butikken, for flere år siden, da de ik ku konkurrere med salg på nette Lidt trist faktisk, men jo nok sådan fremtiden ser ud. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.