Nyt telt, hvilket har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. maj 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har købt nyt telt i Harald Nyborg i torsdags. Ik noget dyrt eller fancy, bare et vi sku bruge i haven eller ved gæster i sommerhus osv. 

Vores gamle telt på 20 år, gik i stykker sidste efterår, så vi sku ha et nyt. 

Vi rejste så det nye i dag. Først manglede der en dims, men vi ku selv lave en ny, og fik rejst teltet. Så langt så godt. 2 timer sener, er der knækket spidsen af en af stængerne og teltet er væltet, i den ene ende. Suk. 

Så nu ska det self byttes, men ved ik, om vi bare ska gå efter noget helt andet, så hva slags telt har i?

Der sku ku være 5 personer i, og gerne lidt "fortelt" hvor der ka stå sko osv. Vh Stine 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2020

SofiaMik

Har købt nyt telt i Harald Nyborg i torsdags. Ik noget dyrt eller fancy, bare et vi sku bruge i haven eller ved gæster i sommerhus osv. 

Vores gamle telt på 20 år, gik i stykker sidste efterår, så vi sku ha et nyt. 

Vi rejste så det nye i dag. Først manglede der en dims, men vi ku selv lave en ny, og fik rejst teltet. Så langt så godt. 2 timer sener, er der knækket spidsen af en af stængerne og teltet er væltet, i den ene ende. Suk. 

Så nu ska det self byttes, men ved ik, om vi bare ska gå efter noget helt andet, så hva slags telt har i?

Der sku ku være 5 personer i, og gerne lidt "fortelt" hvor der ka stå sko osv. Vh Stine 

Følger lige med, kunne godt bruge nyt telt. 

Har også prøvet at købe telt fra Harald Nyborg,  hvor der manglede noget

Anmeld Citér

17. maj 2020

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg har lige købt dette til mig og mine børns første camping tur sammen syntes det ser rigtig fint ud kan dog ikke fortælle meget mere om det før på torsdag da jeg vil sætte det op der for første gang 

Anmeld Citér

18. maj 2020

Århusmor

Vi har et Coleman Coastline til 8 personer og har været på 3 ugers om året de sidste 4 år. Det holder stadig rigtig godt. De har garanteret også mindre versioner af samme type.. :-) 

Anmeld Citér

18. maj 2020

Skouboe

Vi har et Outwell Clarkston 6A, det fungerer rigtigt fint, men det er selvfølgelig også i den dyre ende. 

Anmeld Citér

18. maj 2020

merethe

Profilbillede for merethe

Vi har en coleman cortes octagon 8

og den er rigtig fed. Man kan stå oprejst i hele teltet. Der er 2 døre i teltet, som er store så det er nemt at komme ind. Man kan lyne siderne af hele vejen rundt, hvilket er rigtig fedt. Det er helt vildt nemt at sætte op. 

Anmeld Citér

21. maj 2020

StineW79

SofiaMik skriver:

Følger lige med, kunne godt bruge nyt telt. 

Har også prøvet at købe telt fra Harald Nyborg,  hvor der manglede noget

Det er nemlig bare mega øv, når der er mangler, eller at det bare ik holder! Vh Stine 

Anmeld Citér

21. maj 2020

StineW79

anna111 skriver:

Jeg har lige købt dette til mig og mine børns første camping tur sammen syntes det ser rigtig fint ud kan dog ikke fortælle meget mere om det før på torsdag da jeg vil sætte det op der for første gang 

Det ser godt nok også lækkert ud!

Har du fået det slået op, og hvis ja, hva syntes du så om det? Vh Stine 

Anmeld Citér

21. maj 2020

StineW79

Julestjerne skriver:

Vi har et Coleman Coastline til 8 personer og har været på 3 ugers om året de sidste 4 år. Det holder stadig rigtig godt. De har garanteret også mindre versioner af samme type.. :-) 

Nu har jeg også fået kigget på coalman telte, og der er godt nok også nogle lækre telte, med højt vandsøjletryk osv. Smarte rumdelinger osv. Et rigtig godt bud takker! Vh Stine 

Anmeld Citér

21. maj 2020

StineW79

Skouboe skriver:

Vi har et Outwell Clarkston 6A, det fungerer rigtigt fint, men det er selvfølgelig også i den dyre ende. 

Outwell har også nogen rigtig fine telte, men syntes at deres "rumdeling" måske virker mindre, eller måske upraktisk? Hummm altså alle de tanker, man ska gøre sig vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.