Gode venner ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Hvor høj er han... for der er mange hylder, som jeg ikke kan kigge på uden en skammel, men hvor en høj mand sagtens ville kunne kigge på et kort uden at skulle tage det “ned fra hylden”.

Blot en tanke

Det er sådan nogle pyntehylder fra ferm living der sidder oppe på væggen i mit  køkken . Og den højeste sidder ca 2 m oppe hvor kortene lå .

Havde netop lagt dem øverst fordi min pung og taske var i bilen ,og jeg ikke ville risikere at fx min søn "legede" med dem og de så blev væk . 

Man kunne godt se de lå der,men ikke se hvad der står på dem før man har taget dem ned .

Eller jo det kunne man godt hvis man havde stået på køkkenbordet,men det regner jeg ikke med at en voksen mand gør...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Jeg synes det lyder mærkeligt at han skulle gå rundt og ‘snuse’ i jeres ting

Tja nogen er jo bare nysgerrige.

Ligesom nogen elsker at kigge ind af folks vinduer ,er der også nogen der er nysgerrige hvis de fx ser et brev ligge osv. 

Talte med en veninde om det ,og hun har oplevet at hendes nabo der var over til kaffe stod og læste et åbent brev der lå fremme. 

Han har set dem ligge oppe på hylden og har så taget dem ned for at læse dem.

Og det må jeg jo bare komme over.

Det var bare lige så grænseoverskridende ,og jeg blev lidt paf over at han havde gjort det. Da jeg ikke selv er sådan . 

Anmeld Citér

18. maj 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
LSS skriver:

Jeg synes det lyder mærkeligt at han skulle gå rundt og ‘snuse’ i jeres ting

Men han har jo selv fortalt, at han har gjort det, så hvor vil du hen?

Anmeld Citér

18. maj 2020

Janet1989

Altså, hvis han har tænkt sig at misbruge dit personnummer, så ved du da i det mindste at det er ham. 

nu var man der ikke i situationen, men kan han ikke have gjort det lidt som en joke (en rigtig DÅRLIG DUM én af slagsen)? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.