Gode venner ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2020

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Tænker også at hvis dit kort lå øverst, kunne han let have set det, hvis dit kort lå nederst /i midten, så ja så er det langt over grænsen, men han ser tydeligvis ikke noget problem i det, da han ellers ikke ville bralle ud med det

Jeg ved ikke 100 om mit lå øverst i midten eller nederst .

Men hylden er ikke i øjenhøjde,  så han har skulle række op og stå med dem i hånden for at kigge på dem.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Ærlig talt så synes jeg lidt, at du overreagerer ved at lade jeres venskab ændre sig pga. det.. Nej selvfølgelig var det ikke i orden, at han kigger på noget så personligt som sygesikringskort.. Men altså sket er sket, og så videre.. Evt. sig til ham, at han lige gik over din grænse, og at han næste gang ikke skal kigge i jeres personlige papirer.. 

Men derudover så er det altså heller ikke særlig smart at have sådan noget liggende fremme (heller ikke på en høj hylde), når man får andre folk i huset.. Næste gang så pas lidt bedre på med papirer, som andre ville kunne udnytte.. 

Anmeld Citér

17. maj 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Ærlig talt så synes jeg lidt, at du overreagerer ved at lade jeres venskab ændre sig pga. det.. Nej selvfølgelig var det ikke i orden, at han kigger på noget så personligt som sygesikringskort.. Men altså sket er sket, og så videre.. Evt. sig til ham, at han lige gik over din grænse, og at han næste gang ikke skal kigge i jeres personlige papirer.. 

Men derudover så er det altså heller ikke særlig smart at have sådan noget liggende fremme (heller ikke på en høj hylde), når man får andre folk i huset.. Næste gang så pas lidt bedre på med papirer, som andre ville kunne udnytte.. 

Jeg skal ærligt indrømme at jeg slet ikke havde tanken ,at nogen kunne finde på at "snuse" .

Men ja du har ret at det skal jeg helt sikkert til at tænke over . 

Anmeld Citér

17. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Ja det er ikke ok. 

Men der er folk der er for nysgerrige. 

Men jeg ville bare ryste på hovedet og så huske at ting ikke skal ligge fremme.  

Anmeld Citér

17. maj 2020

Tommelise

Anonym skriver:

Jeg skal ærligt indrømme at jeg slet ikke havde tanken ,at nogen kunne finde på at "snuse" .

Men ja du har ret at det skal jeg helt sikkert til at tænke over . 

Ja, du har nok lagt dem på hylden, fordi du lige skulle ordne noget, og så ville du lægge dem på plads senere.

Jeg synes ikke, det er ok at række op på en hylde og studere andres sundhedskort.

Det kunne jeg ikke drømme om. Man roder ikke i andres personlige ting.

Det lå jo ikke sådan, at han ikke kunne undgå at se det.

Han er måske bare ualmindelig nysgerrig. Eller har været meget interesseret i, hvor gammel du er. 

Men hvis han havde tænkt sig at finde private oplysninger om dig via dit CPR-nr., så havde han nok ikke fortalt, at han havde set det.

Hvis det virkelig plager dig, og du tænker, hvad han ellers kunne komme i tanker om at kigge i, kan du godt sige til ham på en pæn måde, at du synes, det er grænseoverskridende.

Anmeld Citér

18. maj 2020

Anonym

Du skrive at du føler at han er gået over din grænse den føles er der inden der kan tag fra dig derimod er det vigtig at du tydelig for fortæl ham hvor din grænse er der finde desværre mennsker der tro man kan tillade sig alt

Anmeld Citér

18. maj 2020

Babilooo

Hvor høj er han... for der er mange hylder, som jeg ikke kan kigge på uden en skammel, men hvor en høj mand sagtens ville kunne kigge på et kort uden at skulle tage det “ned fra hylden”.

Blot en tanke

Anmeld Citér

18. maj 2020

LSS

Jeg synes det lyder fuldstændig crazy at han skulle have gået rundt og kigget i jeres (personlige) ting. Så han skulle bare være gået rundt og luret i jeres ting imens i andre har siddet og hygget jer? 
Som en anden skriver, kom videre. Hvorfor spolere sådan et godt venskab fordi han har set hvornår du har fødselsdag? 

Anmeld Citér

18. maj 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Jeg synes det lyder fuldstændig crazy at han skulle have gået rundt og kigget i jeres (personlige) ting. Så han skulle bare være gået rundt og luret i jeres ting imens i andre har siddet og hygget jer? 
Som en anden skriver, kom videre. Hvorfor spolere sådan et godt venskab fordi han har set hvornår du har fødselsdag? 

Vi sad ovenpå ,og han var nedenunder på toilet.

Det handler ikke om at han ved hvornår jeg har fødseldag .

Men om at han har "snust" 

Jeg ville aldrig selv kigge i andres personlige ting ,åbne skuffer rode på hylder what ever .

Anmeld Citér

18. maj 2020

LSS

Anonym skriver:

Vi sad ovenpå ,og han var nedenunder på toilet.

Det handler ikke om at han ved hvornår jeg har fødseldag .

Men om at han har "snust" 

Jeg ville aldrig selv kigge i andres personlige ting ,åbne skuffer rode på hylder what ever .

Jeg synes det lyder mærkeligt at han skulle gå rundt og ‘snuse’ i jeres ting

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.